iui

Hee, 
ja het wachten gaat eigenlijk wel vlotjes. Heb daar niet meer zoveel moeite mee moet ik zeggen. Na al die teleurstellingen verwacht ik het ook niet meer lijkt het wel. Maar ik blijf hoop houden. Normaal 2 Weken na de ovitrelle ongesteld dat zou dan maandag zijn. Wij twijfelen een beetje om zondag te testen samen omdat we dan echt kunnen genieten van het moment mocht het zo zijn (dit zal ik alleen doen als ik niet weer afscheiding krijg, want dan weet ik al dat ik ongesteld ga worden). En mochten we dit niet doen dan zal het ergens in de avond worden maar omdat we dan bij mijn schoonmoeder wonen is dat ook niet alles. Wij zijn namelijk aan het verbouwen dus vandaar. Nog even geduld dan maar. 

Ik zit er echt even zo doorheen ?. Ook de 4e poging is mislukt, terwijl de gynaecoloog zei dat het er allemaal zo goed uitzag, dik baarmoederslijmvlies, 2 mooie eiblaasjes, kwaliteit sperma prima. En nu is het weeeeer niet gelukt.
Ik heb aanstaande maandag weer een uitgangsecho voor de volgende ronde, maar ik kan alleen maar huilen omdat ik er geen vertrouwen meer in heb en het eigenlijk niet meer op deze manier wil. Wij willen zooo graag een kindje, en daarom wil ik eigenlijk ook niet stoppen met behandelingen, maar het is zo frustrerend dat het na 4x nog steeds niet is gelukt. 

Ah annemt wat balen zeg!! Het is zo oneerlijk hé? Wees maar even extra lief voor jezelf! 
vogeltjeee wat fijn dat het wachten vlotjes gaat. Nog even volhoudenn
Mimi-Lou spannend dat jullie ook voor de eerste keer gaan! Heb je al een idee wanneer inseminatie is?   hier ga ik morgen beginnen met ovulatietesten. Waarschijnlijk ergens komend weekend een positieve test en dan mag ik bellen. Merk dat ik er stiekem toch weer heel veel mee bezig ben.

Hoi Annemt. Wat een verschrikkelijk gevoel hè die teleurstelling, weten dat je volgende maand weer alles moet doorstaan. Ook al is dit wat je t liefste wil. 

Wat is een uitgangsecho? Ik lees het nu bij meerdere dames dat dat wordt gedaan. Ik heb nu twee keer IUI gehad met hormoonstimulatie en dit is bij mij nog nooit benoemd. Als een poging bij mij mislukt moet ik gewoon op dag drie weer starten met Chlomid en begint het hele circus weer opnieuw. 

ik wens je veel sterkte. 
liefs Jodie 

Uitgangsecho krijg ik, omdat ik 2x teveel eiblaasjes had (1x 7 en 1x 4). 
Ben vorige maand overgestapt van clomid, eerst 100mg, daarna 50 mg, baarmoederslijmvlies bleek met clomid te dun te blijven, vorige maand gestart met laagste dosering letrozol en alles leek toen zo positief 

@Annemt: Wat balen zeg! Iedere keer weer die teleurstelling. Hopelijk kun je de positiviteit en hoop weer ergens vandaan halen voor de volgende ronde. 
@FleurBo: Ik heb vandaag de iui gehad. Kwaliteit sperma was heel goed dus dat is wel een geruststelling. Nu 14 dagen op het wachtbankje.. Hopelijk heb jij snel een positieve ovulatietest in je hand. 
@Vogeltjee: Hoe is het met jou? Heb je al een test gedaan? 

Mimi-Lou wat fijn dat de kwaliteit goed was! En viel de inseminatie mee? Ik heb echt geen idee hoe dat gaat. Sapnnend de komende twee weken, hopelijk gaan ze een beetje snel voorbij!
Ik zit nu op CD8, dus testen zijn nog hartstikke negatief. Ik hoop zaterdag een positieve test te hebben en dan zondag voor inseminatie te kunnen. Maar hou er ook wel rekening mee dat ik zondag of maandag pas positieve test heb en dus maandag of dinsdag voor inseminatie moet. Dat is even iets meer geregel met werk, maar daar verzin ik dan wel iets op. 

@FleurBo: De inseminatie zelf stelde niet veel voor. Gewoon op je af laten komen en niet te veel bij nadenken. Ik heb wel een fijn gevoel bij het hele proces, toch een stukje meer 'controle' dan normaal door de echo's en het moment van insemineren. Bij mij was de iui uiteindelijk pas op dag 19. 

Ben heel benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Alvast heel veel succes! 

Terug
Bovenaan