iui

Hoi Vogeltjee ik denk dat je bericht aan mij gericht was? Dank je wel! Ja, ik ben echt superblij dat mijn man mee mag. Het is al zo spannend of het allemaal goed is, dan is een beetje extra steun wel fijn.
Bij mij wisselde het ook wel vaak hoe de IUI ging qua krampen enzo. Maar bij ons is het ook steeds iemand anders die de behandeling uitvoert, is het bij jullie wel steeds dezelfde? Wat een super resultaat na bewerking! Had je ook meerdere mooie eitjes? Heel veel succes weer op het wachtbankje.

O ja oeps! Bedoelde inderdaad jou!
beetje pijn is niet erg. Alles over voor een wondertje. Dit keer maar een eitje. Maar vind ik ook niet zo erg. We zien het wel. Stom dat je steeds 2 weken moet wachten. Hoelang heeft het nu geduurd voordat jullie zwanger waren? Mootje 

Ja en met een eitje kan het natuurlijk ook gewoon lukken. De wachtweken zijn erg frustrerend ja, helemaal als je al vroeg symptomen krijgt terwijl dit niet perse wat hoeft te betekenen.
Wij zitten inmiddels 2,5 jaar in het medische circuit. Dit was de 9de IUI. Bij de 2e IUI vorig jaar in mei was ik zwanger geraakt van een tweeling, maar dit is helaas niet goed gegaan.
Zijn jullie al lang bezig?

Hoi Vandaag eitjes check bleek ik 3 eitjes te hebben gelukkig was er 1 op de grens anders wilde ze het afbreken dus morgenmiddag weer terug moest gelijk de menopur laten staan en ook nog geen pregnyl spuiten morgen gaan ze kijken hoe ze gegroeid zijn en dan denk.ik zaterdag of zondag iui zo spannend ik schrok wel toen ze 2 eitjes rechts zag en ze zei hoop ik niet dat er teveel aan de andere kant zitten dasr zat er ook 1 ze ging ze opmeten en gelukkig kleiner dan de rest op goed geluk morgen dus ben echt heel benieuwd ze wilden eigenlijk wel stoppen maar we hadden nog geklust dus de kans dat ik zwanger ben is er ook nog dus daarom toch door gelukkig vind het zo spannend masr ook erg leuk 

Wij zijn nu bijna 2,5 jaar bezig en 1,5 jaar in het traject. Blijft spannend en hoop zo dat het ons ooit gegund mag zijn. Hoop voor je dat het deze keer vlotjes mag verlopen met de zwangerschap. 

caroline dat is wel erg spannend zeg. Hopelijk gaat het door allemaal! 

@Mootje: wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! 

@FleurBo: spannend he, eerste keer iui. Wij gaan deze maand ook voor de eerste poging. 

@Carolinerkj: Hoe is het afgelopen met de meting? Kon de iui door blijven gaan? 

Na 2,5 jaar zitten wij nu in de eerste ronde iui met gonal f 50. Vrijdag de eerste meting gehad en toen was het grootste eitje 11 mm en vandaag tijdens de tweede meting (dag 12) was de grootste 12,5 mm (was niet hetzelfde eitje als de 11 mm). Lijkt dus best traag te gaan. Er zaten wel drie eitjes met ongeveer dezelfde grootte dus de dosis gonal f mocht niet verhoogd worden. Laten we hopen dat er niet te veel eitjes tegelijkertijd gaan groeien de komende dagen... 
Fingers crossed, ben zo benieuwd! 

Mini lou
Wij hebben zondag de 4e iui gehad er waren 2 goed gegroeid en de derde bleef achter en leek wat gekrompen dus durfde ze het wel aan gelukkig dus nu op het wachtbankje bankje mag rond mijn verjaardag gaan testen zou wel een super mooi cadeau zijn maar goed ik vind dit  altijd het ergste maar gelukkig kan het allemaal gewoon  doorgaan 
Ik hoop dat het raak is maar we zullen zien
Mvg caroline 

@Mimi-lou: dank je wel! Ik vind het echt zo superspannend. Aankomende vrijdag heb ik mijn eerste echo, ben dan rond 7 weken. Wat spannend voor jou, je eerste IUI, het is inderdaad in het begin wel aftasten welke dosis geschikt is. Ik hoop voor je dat je gauw 1 of 2 mooie eitjes hebt!
@Carolinerkj: wat fijn dat je IUI toch door kon gaan. Wat zou dat een fantastisch cadeau voor je verjaardag zijn. Ik hoop met je mee.?
@Vogeltjee: hoe gaat het met jou, hou je het wachten nog een beetje vol? ?

Terug
Bovenaan