iui

Lieve allemaal,
Yesss ik ben zwanger!!!!
Vanochtend vroeg 16 dagen, netjes gewacht, na iui de test samen met manlief gedaan en een dikke knaltest, daarna test herhaald met weken indicator en 2-3 weken zwanger! Zo blij! Morgen fertiliteit bellen dan hebben we waarschijnlijk over 3/4 weken een echo ( mijn eerdere ervaring) Vorige keer duurde het 6x een iui en 15 maanden in totaal qua iui traject en nu traject 2, 4 maanden en 4x een iui! Dames het kan hé! Zoals ik eerder zei blijf positief ook al is het keer op keer mis, het kan! ❤️

@FleurBo: dankjewel!
Fijn dat de eerste iui meeviel. Bij mij waren ze de eerste keer aan het zoeken naar de juiste weg...baarmoeder lag anders maar als ze eenmaal.weten hoe hij ligt zal je weinig pijn ervaren. De lichte krampen zijn idd normaal, er kan ook licht bloed komen als ze je baarmoeder heeft geraakt. 1 miljoen moet genoeg zijn...bij ons zijn het aantal zaadcellen zo wisselend geweest van 900.000 naar 64 miljoen ( na bewerking). Gebruiken jullie medium? Dat moet bij de sperma in het potje....
Het kan zijn dat wanneer je partner zich niet goed voelt, griep, koorts invloed kan hebben op de hoeveelheid.
Nu op het wachtbankje, die dagen kunnen lang duren maar geloof mij het is het waard, succes❤️

@mootje: Dankjewel, hoe gaat het met jou?

Wel goed hier, ik heb vorige week vrijdag mijn eerste echo gehad en kloppend hartje gezien. Wat een opluchting! Ik ben nu "ontslagen" uit het ziekenhuis, man man wat geeft dat een rust. Heb nu mijn eerste afspraak staan bij de verloskundige op 18 dec. Dan ben ik 11+2 ?
Hoe voel jij je? Heb je al kwaaltjes? ?

Ik lees al een tijdje mee en zou nu graag mee willen praten. Wat fijn dat er al zwangere dames zijn, gefeliciteerd! 

Afgelopen vrijdag ben ik ongesteld geworden en dat betekende het begin van onze eerste IUI poging. Vanaf zondag ben ik begonnen met injecties menopur. Maandag 7 december follikelmeting. Ben erg benieuwd of dit goed gaat en wanneer wij uiteindelijk de inseminatie hebben. Tot nu toe voel ik niks anders na de eerste twee injecties. Wat is jullie ervaring?

Hoi 
Kijk niet zoveel meer op het forum wil er niet zoveel mee bezig zijn maar wil.ik ook graag weten hoe het met iedereen gaat dus lees wel vaak even terug win hebben 15 nov de 4e iui gehad masr helaas op 26 nov ongi geworden mocht 27 weer voor eitjes meten omdat de 3e dag op zaterdag was moest Ik een dag eerder moest zaterdag weer menopur gaan spuiten en nu vrijdsg weer voor een echo ik heb vrijdag bloed laten prikken omdat mijn b12 vorig jaar november laag was en ik een half jaar dat geslikt had en toen moest ik b12 laten staan omdat het daarna iets te hoog was omdat ik ook multivitamine voor zwangerschap ging slikken nu dus vanochtend uitslag en die was gewoon goed maar omdat we zwanger proberen te worden mocht ik wel extra b12 slikken en ik had gelezen dat b12 belangrijk is voor de innesteling en aangezien dat bij ons 2x bijna gelukt was maar net niet goed genoeg heb ik goede hoop dat het de 5de keer iui wel.gaat  lukken  
Voor de degene niet een positieve test hadden deze maand super blij voor jullie en geeft mij weer een boost om door te gaan 
Laojesdraad ben heel erg blij voor  je dat het achter de rug is nu met een frisse start beginnen aan het traject en ik ga duimen dat het je een mooi kindje op je arm mag krijgen na alle ellende die je moet doorstaan
En voor de rest van de dames ga ik natuurlijk ook duimen en hopen op veel positieve testen deze maand en anders gaan we 2021 een positief jaar maken met veel baby's op komst 

Hoi allemaal, 

Ik lees ook al een tijdje mee.. dacht misschien wordt het tijd om ook eens wat te delen met jullie! 
Allereerste wat fijn dat jullie zwanger zijn! Gefeliciteerd! 
Ik zit in 5de poging IUI... ik vind het zwaarder worden.. meer een gedoe. Elke keer ziekenhuis echo's.. 2 weken wachten en weer ongesteld.. vertrouwen een beetje kwijt... zit er over na te denken om ons aan te melden in Düsseldorf.. meer mensen met ervaringen daar? 
medisch is er namelijk niks aan de hand maar toch lukt het niet?

xxx Deems

Terug
Bovenaan