iui

@Annemt wij lopen precies gelijk. Ik heb ook gisteren 5e iUi poging gehad. Zit nu ook 2 weken op het rot wachtbankje.
Ik hoop dat het ons allemaal mooi nieuws voor de kerst gegund is..??
Bij mij is geadviseerd om een rust maand in te plannen ivm de feestdagen... zelf kan ik dat niet echt accepteren omdat je niet een maand wel wachten dat is tegen mijn gevoel in.. ?

dames duimen maar weer!?

GebruikerD, grappig dat we gelijk op lopen :)
Ik las al dat je ook aan het overwegen was om naar Düsseldorf te gaan, ik heb dezelfde gedachte, al is dat ruim een uur bij ons vandaan. 

Ik heb afgelopen zaterdag bij mijn arts nagevraagd hoeveel iui hierna nog zullen volgen, want ik heb er nog weinig vertrouwen in. En ik meende dat de zorgverzekering maar 6x vergoed. Hij dacht dat er meer vergoed zou worden en deed zelfs bij sommige patiënten wel een keer of 8-10 iui-behandelingen. Heeft er mee te maken, dat we (in het oosten van NL) hoe dan ook voor ivf lange reistijd hebben, of we nu naar Düsseldorf of naar Zwolle gaan... 
Nu ik de afgelopen 2 maand Letrozol heb gebruikt ipv Clomid, wordt het baarmoederslijmvlies wel dikker, dus hij zei ook dat er iets meer 'groene/positieve' vlaggetjes hangen dan hiervoor met Clomid. Hopelijk dat we een ontzettend leuke kerst hebben :)

@ Annemt  Ja klopt. Wij zijn ons gaan verdiepen in Düsseldorf. Voor ons 2 uur rijden.. maar je hoort veel succes verhalen. ze zijn dat veel verder op het gebied van kinderwens. 
Wij hebben ook navraag gedaan afgelopen zaterdag.. hierna nog 1 poging en daarna ivf. En we kunnen nog kiezen om tot poging 9 iUi door te gaan.. maar zijn het vertrouwen ook kwijt.. vooral omdat er medisch niks te vinden is.. wij denken toch dat het niet goed samen komt..

clomid heb ik geen ervaring mee.. ik spuit gonal F en ovitrelle.. 
Ik hoop voor je dat het een mooie kerst wordt!??

Heel herkenbaar dat je het niet meer zo ziet zitten. In de week voorafgaand aan de iui ben ik heel erg positief, maar de dagen daarna wordt dat ook weer steeds minder.
Ik vraag me weleens af of je nu al zo vroeg iets van tekens zou moeten kunnen krijgen, bijv. steekjes/kramp of afscheiding anders..
14 dagen duren echt onwijs lang. 

@Annemt 

Ik snap je helemaal.. ik heb hetzelfde.. zodra de dagen voorbij gaan... denk ik steeds vaker... dit werkt niet. En dan pep ik mezelf weer op positief blijven, als je al negatief gaat denken werkt het helemaal niet... pff lastig in je hoofd.. ?

Ik wil wel heel graag iets merken... iets anders voelen dan de kwalen die ik de laatste week altijd heb.. 
maar vandaag voelde ik een beetje steken onderin m'n buik.. toen dacht ik nog zal dit de innesteling zijn... toen dacht ik pff veel te vroeg.. 
wachten duurt heel lang! 
Heb jij iemand in je omgeving die in hetzelfde traject zit? 

Haha, ja heel herkenbaar. Bij mij komen die negatieve gedachtes vaak na zo'n 4 a 5 dagen, waarop ik dan denk 'het is weer mislukt'. Vervolgens duw ik die gedachtes weg en blijf ik weer positief. 
Net als vanmorgen, was ik na het eten heel misselijk en nu nog steeds, maar dat zijn van die dingen wat nog nergens op slaat en nog helemaal niet kan... dus ik hou mezelf weer lekker voor de gek. 
Nog anderhalve week en dan weten we het, is best te doen qua tijd... ;-) (licht sarcastisch). 

Op dit moment ken ik verder niemand die met hetzelfde traject bezig is, vrienden van ons hebben afgelopen februari een kindje gekregen via ivf (maar daar was bij 1 van hen echt daadwerkelijk iets aan de hand), verder zijn er heel veel collega's die hier mee bezig zijn geweest. 

Poging 5 is helaas ook mislukt ?
Heb alweer een afspraak voor aanstaande maandag gemaakt, wordt er zo moedeloos van en vraag me af of het er ooit nog van komt 

Ah annemt wat balen!! Wees extra lief voor jezelf! Knuffel vanaf hier
bij ons is de IUI ook mislukt :( ben ondertussen al vanaf maandag ongesteld maar kon het even niet opbrengen het hier te posten..  was pas poging 1 dus had ook niet anders verwacht maar gezien we waarschijnlijk maar 2 pogingen hebben ligt er nu extra veel druk op de volgende poging. 

Terug
Bovenaan