iui

Helaas toch vanmiddag echt doorgezet, en hoe...??
Nieuwe afspraak staat voor aanstaande woensdag en dan weer starten met letrozol. 

Ahhh nee wat zonde... en balen dat je ook nog zo eeg ongesteld bent..???? 
Ik moet woensdag weer beginnen met gonal-F.. ivm de feestdagen een dag later beginnen met spuiten in de hoop dat we na 2 januari inseminatie hebben.. 

Was na dat bericht van gisteren, dat ziekenhuizen de zorg weer staken, zo bang dat het dit keer weer niet door mocht gaan, gelukkig geen telefoontje gehad en gaat bij ons in het ziekenhuis nog alles door... :)

Heb om 11.30 uur afspraak en dan hoop ik dat weer alles goed is, zodat ik weer starten met Letrozol. Ik hoop dan ook 2 januari of 4 januari (zondag doen ze helaas niet) op iui poging 6.. Zucht

Ja ik was er ook al bang voor.. gelukkig gaat het bij ons ook nog door..
op naar de laatste poging 6 iUi.. vandaag weer begonnen met spuiten.. 
succes he.. en hou je taai..

Hoi heel veel succes met wachten. Verschrikkelijk!!!
Ik ben zwanger geworden bij de eerste ronde met iui en gonal f. Ik strooi wat baby poeder en draai mn duimen blauw! Succes

@GebruikerD, @Carolinerkj & @annemt: heel veel succes met deze zesde poging, ik ben blij voor jullie dat het gewoon door kan gaan. Ik schrok ook wel even van het bericht over de ziekenhuizen maar vooralsnog staat er op de site van mijn ziekenhuis dat de afspraken bij de polikliniek gewoon doorgaan. 

@katy: weet je al wanneer de iui gepland staat? 

Ik heb afgelopen maandag de 2e iui gehad. Gonal f lijkt nu al de juiste dosering te zijn (62,5) met twee mooie eitjes. Omdat het weekend er tussen zat en ze bang waren dat de eitjes al eerder zouden springen zat er uiteindelijk maar ruim 12 uur tussen de Ovitrelle en inseminatie. Ik voelde de eisprong (denk ik) uiteindelijk ruim 24 uur later. 

Heeft iemand van jullie de inseminatie zo 'vroeg' voor de eisprong gehad? 

Nu dus op het wachtbankje. Mijn LF is maar 10 dagen dus ik verwacht 1 januari mijn NOD.

Hoi Mimi-lou!
Ik ben gisteren op CD10 voor een echo gegaan en er zat al een follikeltje van 14mm. Dus ik moet morgen teruggaan, blijf ondertussen verder spuiten dus ik vermoed woensdag of donderdag inseminatie! ??
Ik moest zelf de vorige keer ook pregnyl spuiten en had dan exact 38uur later inseminatie...dus 12u later lijkt me idd wel vroeg. Maar ik ben geen dokter natuurlijk :/ lastig he. Vraag het zeker na de volgende keer, dan begrijp je misschien beter waarom ze het zo doen.
succes aan iedereen! 

groetjes Katy

Hoi,

Wij hebben dit traject ook gevolgd. Ons was het totaal onbekend toen we ermee startten. Nu 3 pogingen gehad en gisteren ons mooiste kerst cadeau gekregn; een positieve test.
Ik heb clomid en Gonal F gehad.

Terug
Bovenaan