iui

Wat ga je doen na die 2 pogingen en hoezo 2 en niet meer? 
Weet niet hoeveel pogingen ik uiteindelijk krijg, eerst waren het er 4 tot 6, en nu spraken ze 2 weken geleden al over mogelijk meer, want ivf is ook niet alles.
Ik word er echt niet goed van. Vandaag te horen gekregen dat een 'vriendin' zwanger is, inmiddels al 20 weken en ze durfde het me niet eerder te vertellen, bang om me te kwetsen. Dit soort dingen vind ik alleen nog erger dan het me vertellen met 12 13 weken. Het voelt nu zo verzwegen, en door de corona zie je elkaar ook niet dus had het daardoor ook niet eerder opgemerkt

@annemt
nee meen je wat balen he... hier ook poging 5 mislukt... heb de hele ochtend gehuild.. bah ik moet hier na nog 1 iUi poging pas daarna kan ik starten met ivf.. 
wat is zoal allemaal lees erover ben er ook wel bang wat mij te wacht staat...?

Ahh en wat een mes in je rug om het nu pas te horen van die vriendin.. snap dat dit nu extra pijnlijk is.. ik zou het veel liever gelijk willen weten.. 
probeer er boven te gaan staan.. onze tijd komt nog❤️

GebruikerD wat balen zeg! Heel logisch dat je de hele ochtend zo verdrietig bent geweest. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. 
vind je het fijn dat je na de volgende poging mag starten met ivf? Kan me voorstellen dat je er ook tegen op ziet, tis allemaal toch weer een stap verder en belastender dan IUI..

annemt jeetje dat zal inderdaad wel even als een mes in je rug voelen..! Door het zo laat te vertellen wordt het alleen nog maar pijnlijker.. 
wij gaan na 2 keer IUI waarschijnlijk over op ICSI omdat bij ons de zaadkwaliteit eigenlijk niet goed genoeg lijkt te zijn voor IUI. Dus nog even spannend hoe goed het straks voor de tweede poging is, als het dan weer onder de grens is is de kans groot dat we moeten stoppen en we op de wachtlijst voor ICSI komen. Ik zie vooral heel erg op tegen het wachten daarvoor.. dat je gewoon een aantal maanden niets kunt doen. Maar heb stiekem nog steeds hoop op dat het volgende keer wel lukt. 

moeten we allemaal niet vergeten, hoe moeilijk het ook is soms: het kan ook gewoon lukken ?

fleurBo: Ja echt heel erg balen.. vandaag ook nog echt een baal dag gehad.. ook wel omdat ik denk pff nu poging 6 we doen het alleen maar omdat het moet... hebben dat maar gehad en dan daarna weer iets positiefs starten met ivf..
Of ik het fijn vind? Nou ik had wel gehoopt dat iui positief zou uitpakken voor ons maar helaas.. dus nu vind voor mijn gevoel staat het stil... "iUi werkt niet bij mij".. zo voelt het.. dus dan is het wel fijn dat wij straks mogen starten.. maar ben wel heel bang (misschien niet het juiste woord) voor wat er komen gaat.. 

Ik hoop dat deze poging voor jou lukt! En anders icsi.. mijn zus is 2 keer een kleintje gekregen met icsi??
Hoe lang moet je nog wachten met testen?

GebruikerD ik sta er precies hetzelfde in als jij. Ik dacht eerst, toen ik hier ooit eens las 6x iui, pfff moet er niet aan denken, en nu is het bijna zover. 
Vrijdagmiddag had ik naar het zkh gebeld, met het idee van menstruatie zet door, staat er in ieder geval al afspraak voor maandag dag 3. Heb m nu geannuleerd want menstruatie zet niet door. Bleef bij beetje oud bruin en verder niks. Nu steeds wel iets met afvegen. Weet niet of ik nog een test moet doen of toch maar gewoon wachten?

Hoi dames!
Ik zou graag met jullie meepraten. Wij hebben net de eerste IUI achter de rug, die jammer genoeg niet gelukt is. Dus nu volop aan het spuiten voor IUI2!
@Fleurbo, wij hebben ook een slechte zaadkwaliteit. Als het volgende staal in dezelfde lijn (of slechter) ligt als het vorige, gaan we de volgende ronde naar IVF/ICSI moeten. Ik had zo gehoopt dat insemineren voldoende zou zijn, maar helaas het is ons niet gegund...zucht.
@Annemt als het bijna je NOD is zou ik een testje wagen! 

groetjes en succes aan iedereen!
Katy

Hoi hoi 
Hier net ongi geworden helaas. op naar poging 6. morgen ziekenhuis masr bellen voor nieuwe poging  laatste keer misschien of nog 2 omdat ik sept vroege miskraam heb gehad en de telling dan opnieuw begint zei de gyn hopen we dan maar op anders ivf 

Annemt: Wat spannend weer! Ik zou testen... Het kan nog raak zijn!? ik hoop het zo voor je! Dan ben je van dit 'gedoe' af! Hou je ons op de hoogte?
Katy: Jammer he die teleurstellingen elke keer... wel fijn om te weten dat je dan over mag stappen naar een andere behandeling die misschien wel beter is voor jullie! 

Carolinerkj: Ah?? Balen he.. op naar poging 6.. net als mij.. 
wij hebben ons vanmiddag aangemeld voor een intake bij VIVA NEO Düsseldorf.. volgende week een intake via Skype.. daarna goed nadenken of we kiezen voor Nederland of Duitsland.. Als poging 6 niet lukt hebben wij de opties al goed bekeken.. en kunnen we gelijk schakelen..

Terug
Bovenaan