iui

Mimi lou ik heb geen ervaring met de hormonen die je noemt want wij doen de IUI in natuurlijke cyclus, maar ik had met de kerst ook tweede poging en veel onzekerheid over de timing van het insemineren. Ik heb het gewoon nagevraagd bij de mevrouw van het lab en zij gaf aan dat door de bewerking de zaadcellen het lang goed volhouden, dus dat het niet erg is als je wat eerder insemineert. Ze gaf zelfs het voorbeeld dat met een studie was aangetoond dat zaadcellen zelfs in het potje na bewerking de dag er na gewoon nog steeds goed zijn. In de buik van een vrouw is dat waarschijnlijk nog langer. 

Dankje voor het delen van jullie ervaringen! Ik heb er wel vertrouwen in dat ze weten wat ze doen hoor maar als dit een volgende keer nog een keer voorkomt dan ga ik even goed doorvragen.  

@Veerletje: wat een onwijs mooi kerstcadeau, dat vergeet je nooit meer. Gefeliciteerd! 

Succes allemaal!

Hoi gefeliciteerd veerletje nu voorzichtig genieten van deze prille zwangerschap
Bedankt duimelijntje en ook jij gefeliciteerd en lekker genieten 
Hier de 6 iui ben aan het spuiten vanaf woensdag en dinsdag weer een echo voor eitjes check en waarschijnlijk donderdag te inseminatie hopelijk begint het nieuwe jaar met goed nieuws en anders gaan we over nasr ivf masr daar hoop ik natuurlijk niet op want dat is veel zwaarder en we moeten nasr een nieuw ziekenhuis waar je weer moet wennen aan de gynaecoloog je bent gewent geraakt aan deze ook om dst je elke keer wel met je naakte onderlichaam op de stoel.ligt en dat eerst wel ongemakkelijk was 
Succes ook gebruiker D, amnent we gaan er weer tegen aan  hoeveel gaan jullie nog doen van de iui ?

Hoi iedereen!
vandaag goed nieuws op de echo; follikel 19mm dus ready to pop! Straks bellen om te horen of ik pregnyl moet spuiten, of of mijn lichaam zelf al aan het ovuleren is.
Maar natuurlijk is er weer een reden om te piekeren! Ik had berekend (alsof dat kan ?) dat de IUI woensdag of donderdag zou zijn, maar nu blijkt dus dat het ofwel dinsdag of woensdag zal zijn. En we hebben gisteren nog seks gehad, ik dacht dan komt het perfect uit op 2-3 dagen onthouding. Maar als het morgen is, zit er dus maar 1 dag tussen ☹️. Mijn vriend zijn zaad is helaas niet goed, was vorige keer al op het randje. Maar ja we kunnen er toch niet veel meer aan doen. Iemand ervaring met deze situatie?
Groetjes 
Katy 

Carolinerkj: ja ivf is veel zwaarder dit.. duimen dat het niet nodig is!?
wij zijn nu met de laatste poging 6 iUi bezig.. hopelijk zaterdag of maandag inseminatie.. daarna starten we met ivf in Düsseldorf. 
Wat is jouw behandelplan?

veerletje: gefeliciteerd! Mooi cadeautje!

katy: geen ervaring mee.. duimen dat het goed komt?

@carolinerkj, in eerste instantie werd er gesproken over 4-6 iui-pogingen. Nu zei, begin december, mn gynaecoloog al dat hij mogelijk langer door wil gaan, omdat we ver moeten reizen voor ivf-klinieken. 
Blijkbaar gelooft ie er ook nog steeds in, anders had ie dit vast niet gezegd... Nu ik ook letrozol gebruik, is mijn baarmoederslijmvlies steeds tussen rond de 9mm op de laatste echo (cd 12 vaak). 

Morgen heb ik om 10.30 uur weer een afspraak, hopelijk wordt er dan een afspraak voor iui gepland of nog 1 echo extra en daarna afspraak iui.
Hopelijk deze poging wel met succes....

Hoi hoi
Hier vanmorgen het nieuwe jaar ingeluid met de laatste iui behandeling in het ziekenhuis hadden op 30 of 31 dec maar 1 januari is ook wel weer een speciale dag om dit te doen 
Nu 2 week wachten zucht
En als deze keer niet lukt moeten we naar  een ander ziekenhuis en word het ivf de gynaecoloog gaat gelijk een verwijsbrief sturen naar het andere ziekenhuis en dan vragenlijst invullen en krijgen we snel bericht voor intake en kunnen we starten 
Maar hopen dat het niet nodig is

Terug
Bovenaan