Ik wacht rustig met je mee hoor
. Aankomende vrijdag is het 14 dagen geleden en dit is inmiddels dag 4 dat ik in de ochtend misselijk ben, zelfs mijn vriend merkt het aan me op.
Vanmorgen bij de behandelend gynaecoloog geweest, vertelde dat ik best steeds heel misselijk ben in de ochtend, begint steeds rond 9.15-9.30 tot een uurtje of 11 en daarna is het als sneeuw voor de zon weer verdwenen.
Mag volgende week vrijdag pas testen, als het dan is gelukt ben ik een week overtijd, is het niet gelukt hebben we ons in ieder geval weer een test bespaard. Als het niet is gelukt, moet ik weer een afspraak voor cyclusdag 3 maken.
Hebben ook een gesprek gehad over ivf, omdat ik die iui's echt niet meer zie zitten en weinig hoop nog in heb. Wel fijn gevoel dat hij alle tijd nam, andere kant heeft hij ook uitgelegd hoe dat allemaal in z'n werk gaat, dat ik ook wel weer even moet slikken, zo'n gedoe allemaal!
We gaan vanavond ons in ieder geval even verdiepen in welke klinieken in de buurt zitten en waar ze de beste resultaten hebben.