iui

Hoi Sanne Beau, ik heb regelmatig meegeschreven in dit topic, dus af en toe lees ik nog mee. Ik heb zowel Clomid als Gonal f gebruikt tijdens IUI en bij mij werd de cyclus juist korter, omdat mijn eisprong eerder kwam door de hormonen. Mijn LF is wel hetzelfde gebleven, tussen 13-15 dagen. Ik hoop voor jou dat het goed nieuws is! ??

@sanne beau, ik heb 2x met clomid een hele lange cyclus gehad van 50 dagen (uiteindelijk op laten wekken met primolut), dat kwam toen omdat het baarmoederslijmvlies te dun bleef met clomid. 
Maar overige keren met clomid ook steeds 16 dagen na iui menstruatie, dus bij mij wel normaal

@Mootje en @Annemt

Ja zoiets dacht ik. Gynaecoloog gaf het ook al aan volgens mij, maar mijn geheugen is echt een vergiet op dit moment.

Normaal heb ik een cyclus van rond de 28 dagen (januari toevallig 27 en december 29), vandaag is het dag 28. Normaal heb ik nu ook al wat bloedverlies en voel ik het echt al aankomen, maar ik denk dat de kans groot is dat het nu door Clomid rommelt en wellicht vertraagd.

Heb zoveel bijwerkingen dat ik ze niet meer kan onderscheiden in ‘reguliere menstruatie klachten’, ‘Clomid bijwerkingen’ en ‘Zwangerschapssymptomen’.

Normaal had ik nu ook al last gehad van obstipatie maar heb juist het tegenovergestelde. Zit maar 1 ding op, wachten...

Ik wacht rustig met je mee hoor :). Aankomende vrijdag is het 14 dagen geleden en dit is inmiddels dag 4 dat ik in de ochtend misselijk ben, zelfs mijn vriend merkt het aan me op.

Vanmorgen bij de behandelend gynaecoloog geweest, vertelde dat ik best steeds heel misselijk ben in de ochtend, begint steeds rond 9.15-9.30 tot een uurtje of 11 en daarna is het als sneeuw voor de zon weer verdwenen.
Mag volgende week vrijdag pas testen, als het dan is gelukt ben ik een week overtijd, is het niet gelukt hebben we ons in ieder geval weer een test bespaard. Als het niet is gelukt, moet ik weer een afspraak voor cyclusdag 3 maken.
Hebben ook een gesprek gehad over ivf, omdat ik die iui's echt niet meer zie zitten en weinig hoop nog in heb. Wel fijn gevoel dat hij alle tijd nam, andere kant heeft hij ook uitgelegd hoe dat allemaal in z'n werk gaat, dat ik ook wel weer even moet slikken, zo'n gedoe allemaal! 
We gaan vanavond ons in ieder geval even verdiepen in welke klinieken in de buurt zitten en waar ze de beste resultaten hebben. 

AnneMT,

Ik hoop zo dat het dan positief voor je uitpakt!
Lijkt mij inderdaad ook een goed teken. Ik heb de misselijkheid ook alleen met vlagen verdeeld over de dag. Ben gisteren ook met een emmertje naast mijn bed gaan slapen. Zoals nu op dit moment ben ik ook misselijk, geen idee of het dan de bijwerkingen zijn van clomid.

Dus nog een weekje wachten. Kom je die tijd wel goed door of is het ook bij jou nagelbijten?

Klopt volgens mij is IVF een heftiger traject. Veel vaker zh in en uit ook. Je bent er mentaal sowieso we veel mee bezig maar met zh-bezoeken ook nog eens fysiek. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen! Hopelijk is de misselijkheid een begin van iets moois.

Overigens hoor ik vaak dat krackers zonder beleg of verse gember kan helpen tegen misselijkheid.

Vandaag is de misselijkheid nergens meer te bekennen, denk dat het weer niet is gelukt. 
Had al even gekeken in de app die ik bijhoud, de afgelopen jaren is mijn menstruatie van januari op februari altijd wat langer, dus zal nu ook wel zo zijn. 

Annemt

Oh dat is slim om te doen.
Dat je niet meer misselijk bent wil nog niks zeggen.

Ik was gisteren juist super misselijk tot aan kokhalzen toe. Had super honger door de hele dag niet kunnen eten, maar door die misselijkheid ging het niet. En ik had krampen, net geen menstruatiekrampen. Zette ook niet door, waren golven en geen opbouwende weeën. Voelde wel nattigheid maar was enkel afscheiding, wel veel. Gekke kleur ook (geel/grijs).

Vandaag mijn NOD maar helaas een negatieve test. Hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar het zet niet door ofzo

Heb net ook even gekeken naar 2020 en 2019. 2020 werd ik ook op de 11de ongesteld maar had toen een cyclys van 26 dagen. En in 2019 was ik 5 dagen over tijd

Terug
Bovenaan