Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd allemaal!
@JustN haha dat gevoel ken ik. Soort bevestiging dat je toch zwanger bent als je misselijk bent?
Ik slaap best slecht en wordt 's nachts soms ook misselijk wakker. Zegt m'n vriend vanochtend: ik ben stiekem wel een beetje blij dat je misselijk bent? en bedankt.... haha
Hebben jullie de 1e echo al gepland staan? Wij hebben hem 3 juni.. nog even 1.5 week wachten..
@Mausch, gek eigenlijk dat we daar blij mee zijn he haha..
@Klaasjee, dat slecht slapen en snachts heel misselijk zijn had ik vannacht, lag van 1 tot 5 te spoken. Blij dat ik thuis werk vandaag. Stond gelijk met wallen onder de ogen op, kan ik vast aan dat gezicht wennen hahaha.
Mijn vriend vind het ergens ook wel fijn dat ik misselijk ben ja, dan lijkt het “echt”.. En bedankt he .
Eigenlijk mochten wij de 24e testen van het ziekenhuis.
Dus dan testen we nog een x, en bellen we gelijk door. Hoop dan ook snel een echo te krijgen, ben gelukkig en onzeker tegelijk.
Volgens mijn berekening ben ik 26 januari uitgerekend.
1e kindje die we verwachten vind het zo spannend. Kan niet wachten totdat ik mijn kleintje kan vasthouden.
Ik moet de groep helaas verlaten.. Ik zou vandaag 7 weken zwanger zijn. Vanmorgen de eerste echo gehad maar er was een hele lege baarmoeder te zien terwijl ik echt super positieve testen heb gehad die elke week opliepen.. bizar
Ik hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap zullen hebben!
Liefs
Hi allemaal,
Maandag avond getest en dus zwanger. Het was een beetje een vaag streepje dus vanmorgen maar naar de huisarts maar ik ben toch echt zwanger nu 6 weken en 1 dag. 14 januari uitgerekend.
Iedereen gefeliciteerd!