Januari 2020 Baby

Ik ben zo bang! Vandaag 7+3 weken en ben vorige week een week zó misselijk geweest dat ik niets meer kon, vooral snachts en sochtends. Vanaf maandag ineens wel misselijk, maar het gaat wel om iets te doen. En nu gaat het juist smiddags minder. De misselijkheid is dus wat afgenomen en mijn borsten zijn minder gevoelig. Ook ineens lage rugpijn (had ik vorige keer bij miskraam ook). Zo bang dat dit betekent dat het hartje is gestopt... 
Ik moet nog tot 28 mei wachten op de echo, maar de dagen gaan zooo langzaam. 

@Lynn-A symptomen kunnen ook komen en gaan hé. En als je er niet goed bij voelt vraag of je de echo eerder kan aangezien je hiervoor ook een miskraam heb gehad. 

@PatriesN, dat klopt, maar ik heb teveel gegoogled en lees dan dat meiden zeggen dat ze aanvoelden dat het hartje niet meer klopte omdat de symptomen afnamen. 
Helaas kan ik niet eerder, ik heb al echo in het zh ivm miskraam en ziekenhuisbehandelingen om zwanger te worden. Dat kan alleen op dinsdagen, dus ik zal toch nog 6 dagen moeten afwachten. Pfff. Elke dag ga ik er al meer vanuit dat het mis is ofzo, ik denk uit zelfbescherming.

Ik ben nu 9 weken zwanger van mijn 3e maar er groeit nog niks. Had echt verwacht dat het deze keer heel snel zou gaan!

@Lynn-A, wat ontzettend rot dat je je zo voelt, ik hoop dat alles meevalt!

Ik heb af en toe een vlaag van misselijkheid en de ene keer meer last van mijn borsten dan de andere keer...komt en gaat...

Ook ik mag me aansluiten bij jullie! Volgens Google 29 januari uitgerekend. Ook ik vind het erg spannend. Ik februari een miskraam gehad... 
Verder nog niet hele erge last van sympthonen maar komt denk ik omdat het nog erg pril is (4 weken). 

Hadden jullie al sympthonen met 4 weken?? ?

@Gebruiker10113091 Gefeliciteerd!
Ik had met 4 weken alleen een vieze smaak in mijn mond. Verder merkte ik toen nog niks. Rond 5 weken zeer pijnlijke borsten, meer moe en wat krampjes soms. Vanaf 6 weken begonnen de misselijkheidsvlagen.

Gefeliciteerd alle mama’s to be in januari! 
Prima begin van het nieuwe jaar dacht ik zo :)
Ik heb maandag een positieve test in handen gehad. Mocht eigenlijk pas vrijdag testen (ik loop ervoor in het ziekenhuis) maar ik voelde me zwanger ofzo.. Dacht ik gooi er een test tegen aan om het weer uit mijn hoofd te zetten.
Vanmorgen weer een test gedaan en hij loopt erg mooi op. 
Ik ben uitgerekend op 30 januari, en vind het zoo spannend allemaal. 
Heb nu alleen met vlagen last van misselijkheid, maar ben er wel een soort blij mee ofzo. Kent iemand dat? 

Terug
Bovenaan