Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Cdg: wat een rotnieuws!! Ik weet hoe je je voelt, het is echt een enorme klap! Heel veel sterkte!
Ik heb hetzelfde gehad begin april, en nu direct weer zwanger geraakt. Jullie willen er nu misschien nog niet aan denken, maar misschien biedt het toch wat troost..
Na weken mee gelezen te hebben. Nu eindelijk zekerheid dat het goed is. 2,5 jaar gelden een miskraam gehad. Dus vond alles spannend.
2 weken geleden had ik bloedverlies en geloofde ik er niet meer in. Ik heb toen mijn Vk gebeld en toen mocht ik langs komen voor een echo om mij gerust te stellen. Ze zei toen dat alles er goed uit zag en dat bloed niet heel erg is. Zeker als je darmen niet mee werken
Vandaag de echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen. Uitgerekend 5-9 januari!
Kan ik me ook aanmelden voor de fb groep?
@cdg, heel veel sterkte!
@svis, wat een geruststelling voor jullie! Heel fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien.
Wat lingen blijdschap en verdriet dan dicht bij elkaar deze periode...
@cdg, sterkte..
[quote quote=10204557] Wat liggen blijdschap en verdriet dan dicht bij elkaar deze periode…[/quote]
@jenB- ja het is echt een bizare periode.
@gebruiker heb wel eens gelezen kleine beetjes eten en voor je uit bed gaat al iets van een crackertje of koekje ofzo. Moet wel zeggen als ik misselijk ben en ik eet een beetje zakt het wel
Iemand nog tips om goed te slapen..?? Afgelopen nachten veel wakker en ontzettend warm, maar benen buiten de dekens wordt weer te koud. Vannacht 1.5u wakker gelegen ?. Heb geen idee wat ik er tegen kan doen.
Gisteravond een positieve test in handen! Ik denk dat de bevruchting 8/9 mei was, dus daar vanuit gaande zou ik 30/31 januari uitgerekend zijn.. Op de valreep dus misschien nog een januari 2020 baby!