Januari 2020 Baby

@calathea vanillevla schijnt ook fantastisch te werken, ik ga dat iig ook proberen.?

@klaasjee, vreselijk he! Heb ook al 2 nachten nu plafonddienst. Lees graag tips idd :) 

@molly gefeliciteerd! Lopen we ongeveer gelijk haha

@calathea  Ik kan qua misselijkheid alleen zeggen wat bij mij werkt(e).
Bij mijn 2e ben ik gewisseld van merk multivitamine. Had toen dagravit volgens mij en daar bleek ik erg misselijk van te worden.
Nu bij de 3e heb ik het moment van inname van de multivitamine gewijzigd van ochtend naar avond. Dat hielp ook direct.
Succes!

@molly ja klopt, 10 dpo☺️.
maandag de eerste positieve test. Hij loopt ook echt per 2 dagen giga op. 
Deed het eigenlijk meer om mn gekke gevoel uit mijn hoofd te zetten, negatieve test zien en door.
Dacht dat de eerste kapot was, maar de 2e en 3e waren ook positief ?

Hallo dames, 
Ook wij zijn zo gelukkig deze maand! Na twee miskramen afgelopen maanden zijn we wederom zwanger. Waar de vorige testen iedere keer steeds lichter worden, lopen ze nu al een hele week op, en mijn NOD was pas gister. We zijn zo blij en duimen dat het deze keer wel goed mag gaan!
We hebben onszelf uitgerekend ergens zo rond 30 januari. Zo spannend! lijkt me leuk om in contact te komen met dames die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend :)

@vlindertjess gefeliciteerd! Ook een eind januari baby! 
Hoop dat het blijft zitten, en dat we allemaal van een fijne zwangerschap mogen genieten. 
Heb je al klachten?

@JustN, dankjewel, en jij ook gefeliciteerd! En hoop inderdaad dat het bij ons allemaal goed mag gaan :)
Ik heb sinds ongeveer 5 dagen hele pijnlijke borsten. Het begon met m'n linkerborst en sinds gister is daar ook de rechter bijgekomen. Heb normaal thuis altijd m'n bh uit, maar die maar aangedaan anders deed het met lopen zeer.
Vanochtend even misselijk geweest en 1 keer moeten overgeven. Daarna was dat ook gelijk over en verder geen last meer gehad. 
Verder beetje kleine krampjes onderin m'n buik.
En jij?

Terug
Bovenaan