Januari 2020 Baby

@vlindertjess thanks! ☺️
Ooh dat met die borsten in een bh laten thuis ken ik. Zitten ze ff net wat lekkerder.
Ik ben met vlagen misselijk, vooral snachts, lig dan ook bijna de halve nacht plafonddienst te hebben, kom dan ook niet meer in slaap haha.. 
En die krampjes ken ik ook, en steekjes en een heleboel gerommel. 
Grappig waar zo’n lichaam allemaal mee bezig is he. Terwijl het net een sesamzaadje is. ?

[quote quote=10204896]@svis ja hoor iedereen is welkom op FB, voeg Bobien Fonk toe en dan voeg ik je toe aan de groep![/quote]
Gedaan ?

Ik ben er ook achter gekomen dat ik zwanger ben, dit was totaal niet gepland ik slik gewoon de pil.
Ben nog steeds wel in shock en zit met veel vragen want ik heb nog een dochter van 12 maanden. 
Maar 30 januari ben ik uitgerekend.

Gefeliciteerd iedereen x

@Calathea, ja laat ik het maar een leuke naam geven, wakker liggen klinkt zo suf ?.

Vanillevla is bij mij vandaag een groot succes, lag niet misselijk in bed en vanmorgen bleef het ook allemaal binnen!
Jeej voor vanillevla!

Die vanille vla gaan we ook maar even in het achterhoofd houden. Gisteren voor het slapen gaan wat koekjes gegeten en dat ging ook wel. Vandaag wel weer wat maagzuur en misselijk. Dus misschien maar eens wat vanille vla meenemen naar het werk?
Vandaag wel met vlagen een zeurend gevoel in mn onderbuik. Probeer maar in mn achterhoofd te houden dat zolang er geen bloedverlies is ik me geen zorgen moet maken. Maar dat lukt niet altijd..

Oeh... heel voorzichtig meld ik me hier ook aan. 
Sinds afgelopen dinsdag al positief getest. Eerst superlicht..elke dag een testje gedaan en ze worden mooi donkerder. Vanochtend een echte knaller, dus nu durf ik het wel aan om hier te komen ;) 
29 januari 2020 uitgerekend.
Ik heb al meerdere miskramen achter de rug en dit keer 12 rondes moeten wachten op weer een positieve test. Dus super blij, maar ook wel heel erg onzeker!

Terug
Bovenaan