Januari 2020 Baby

Inwendig of uitwendig bij mij 6w2d uitwendig, alles was goed te zien. Bij 8 weken 2 dagen inwendig want mijn darmen gaven te veel schaduw ??? (erg last van me buik ja!). Inwendig wel een veel mooier beeld WAUW ! 
Ik vond het inwendig niets voorstellen, het is even koud maar achhh :) 
Hier nu 13/14 januari uitgerekend. De 25ste hebben we termijnecho, kan niet wachten!!

Hallo dames,
ik heb hier eerder een uitnodiging gezien voor een whatsapp groep. Kreeg daar alleen geen reactie meer op. Wellicht zit die al vol? 
Toch heb ik persoonlijk behoefte aan een whatsapp groepje, ik vind dat prettiger werken dan de forum. Voor diegene die dat toch ook graag willen mogen hun nr sturen naar mijn mail; milouduindam@live.nl 
Dan ga ik er eentje maken! Ik ben zelf 7 januari uitgerekend.
xx

Hoihoi! Wat leuk deze groep! 
Mijn uitgerekende datum is 26-01-2020 (zelf berekend) :)
morgen hebben we de eerste echo! 

Hoi allemaal,
Mijn naam is Kirsten en ik zit al een paar weken mee te lezen met deze topic, omdat ik op 16 mei erachter kwam dat ik zwanger ben. Ik ben op 16-01-2020 uitgerekend, maar bij de eerste echo op 13 juni jl bleek ik minder ver te zijn als berekend. Maar goed dat horen we bij de volgende echo wel.
Ik ben een echte zenuwpees en een doemdenker en heb continu het gevoel dat ik niet te blij moet zijn voor als het fout gaat. Ik weet dat ik daar niets aan kan doen, maar het is een soort zelfbescherming. Hebben meerdere van jullie dit ook?
Groetjes en iedereen gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan