Januari 2020 Baby

Hey allemaal, ook wij krijgen als alles goed gaat een januari 2020 baby ;) de 9e staat het nu op, ben benieuwd! Hartje horen kloppen, nu  met de NIPT bezig en verder geen echte klachten. Ik kan langzaamaan steeds meer ervan genieten :) 

Hallo dames!
Hoe gaat het allemaal met jullie? Nog veel last van kwaaltjes/ongemakken?
Hebben jullie ook al zwangerschapsbroeken? Begin steeds meer last te krijgen van mijn eigen broeken. Dus van de week toch maar eentje gekocht. Voelt nog heel erg vreemd om z'n broek aan te hebben. Nu lijkt het ook nog is ze zwanger of is het een vet buikje? haha
Ben benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat!?

Hoi! 

Hier gaat het goed! Ik heb niet veel last (meer) van kwaaltjes/ongemakken. Wel afgelopen nachten vaak lange periodes klaarwakker. Ik ken dit niet, dus ik denk dat het ook met de zwangerschap te maken heeft! Hoe gaat het met jou? 

Ik heb toevallig gisteren via Zalando broeken besteld! Eigen broeken zitten hier ook echt niet lekker meer. Nu wachten tot ze binnen zijn! 

@molly heb een beetje het zelfde als jou. Weinig kwaaltjes. Wel veel moe zeker in de loop van de middag. Ook het slapen gaat de afgelopen dagen ook niet zo geweldig. Veel wakker. Lig dan ook heel veel na te denken dus dat werkt ook niet echt mee. Misschien beginnen we alvast te wennen aan de korte nachten?? Hahaha
Gelukkig ben ik niet de enige die aan de broeken begint. Twijfelde al of het niet te vroeg zou zijn en dat ik maar gewoon mn eigen broeken aan moet houden.. heeft iemand toevallig ook betaalbare korte broeken gevonden? 
Willen jullie weten wat het wordt??

Dat moe zijn is wel herkenbaar inderdaad. En wennen aan de korte nachten.. als dat kan dan zou dat heel fijn zijn indd haha! 

Ik weet niet hoeveel weken je bent, maar ik heb ook weleens vrouwen gehoord die met 6 á 7 weken al een zwangerschapsbroek nodig hadden omdat hun eigen broek gewoon te strak begon te zitten. Zodra je eigen kleding niet meer lekker zit is het gewoon nodig en daarmee kan het dus nooit te vroeg zijn vind ik. :) Ik heb nog niet echt gezocht naar korte broeken! 

Ik wil heel graag weten wat het wordt! Nog precies één maand; 16 augustus krijgen we het geslacht te horen :) 
Wil jij ook weten wat het wordt?  

Terug
Bovenaan