Januari 2020 Baby

Ik lees hier al even mee en ben volgens eigen berekening 25-01 uitgerekend. 3-7 hebben we de termijn echo. Vorige week de eerste echo en alles zag er perfect uit. 
Eind december ben ik bevallen van ons meisje die stil geboren is omdat ze een ernstige hersen afwijking had (niet levensvatbaar) daarna met spoed geopereerd dus dat is een hele moeilijke tijd geweest.
Ipv kleertjes kopen was ik bloemen aan het uitzoeken voor de crematie. Dus nu gaan we ervoor dat alles met dit kindje goed gaat en ons zoontje (die we al hebben) nu echt grote broer gaat worden ??

@mamavanraff Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat nu alles goed na zo’n heftige verdrietige tijd!
Mocht je het leuk vinden we hebben een (geheime) facebook groep. Voeg Bobien Fonk toe en dan voeg ik je toe aan de groep!

Hallo andere aanstaande mama’s
Ik ben 13-1-2020 uitgerekend bijna 11 weken nu.
ik ben blij en bang tegelijk, vorig jaar juli zijn onze 2 dochters stil geboren met 22 weken.
Ik weet ook niet wat een “normale” zwangerschap is want die heb ik nooit gehad. Volgens de gynaecoloog schijn ik die nu wel te hebben haha.
volgende week donderdag onze 4e echo hoop dat alles goed is met ons regenboogje??❤️
hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat?
liefs Tinka

Hoi Tinka,
Ik kan me voorstellen dat je zwangerschap niet zo zorgeloos is met jouw ervaring!!
Zit je al bij de verborgen Facebook pagina? Zie hiervoor hoe je erin kan komen. 
Groetjes

Hi mama's to be!
Leuk dat ik dit forum heb gevonden met dames die ook in januari zijn uitgerekend! Kunnen we lekker kletsen over van alles.
Ik ben 26 januari 2020 uitgerekend ?
vind het zo leuk & spannend! 

He meiden, ik ben nieuw op dit forum. 
Ik heb 1 juni positief getest en al een eerste echo gehad. Ik bleek toen een week minder ver dan ik dacht maar dit komt door mijn onregelmatige cyclus. Wij hebben 5 juli de volgende echo en horen dan de datum. Ik vermoed zo 30-01-2020. Ik vind het zo spannend allemaal. Dit is ons eerste kindje. 

Terug
Bovenaan