@Ellytje Fijn dat je iets hebt gekregen van de huisarts. Hopelijk geeft het snel verlichting! Misschien een stomme vraag, maar zou je kleine ook echt dwars kunnen blijven liggen? Of is dat toch een natuurlijk iets dat hij toch nog wel gaat draaien (en dan hopelijk de goede kant op haha)? Zou wel wat zijn als dit al wat zegt over zn karakter haha. Dan wens ik je nu al veel succes hahaha
@mama mia poeh wat balen. Heb me nog niet echt ingelezen in stuitbevallingen of keizersnedes. Maar zou je open staan voor een stuitbevalling? Mijn schoonmoeder is ook bevallen terwijl mijn vriend in stuit lag. Volgens mij is dat allemaal prima gegaan. Maar het is ook iets waar je zelf achter zou moeten staan (als het uberhaubt kan). Je moet vooral niet iets doen wat je zelf niet wilt! Gelukkig hebben jullie en de kleine nog even om te bekijken wat er gebeurt er goed over na te denken.
@sharonRj Gelukkig is het buikje wel weer gegroeid! Betekent dat het in ieder geval niet stil staat, maar snap wel dat het je nog wat onzeker kan maken. Wat bijzonder om z'n familiebox te hebben! Vaak is inderdaad een likje verf dan voldoende om het weer ff op te frissen en dan kan het er voorlopig weer ff tegenaan.
Kan ook zijn dat hij begint in te dalen, daar komen mijn "klachten" vandaan. Hij is ook nog niet ingedaald, maar wel zijn weg aan het vinden. Weet niet precies wanneer oefen weeen beginnen? Nu nog niet toch?
Wat heerlijk dat je nu al wel verlof hebt. Goed dat je hebt aangegeven dat het niet meer ging. Je moet tenslotte toch voor jezelf kiezen!
Gisteren de babykamer verder ingeruimd; de commode enz. Alles uitgezocht om te wassen. Heerlijk om zo bezig te zijn

Nu nog lijstjes maken voor vluchttas en kraamtijd zodat ik niks ga vergeten aan te schaffen.
Stomme vraag, maar weet iemand of een baby ook kan reageren op billendoekjes? Bij de kruidvat hebben ze megapakken in de aanbieding, maar dan hebben we meteen 24 pakjes doekjes in huis, maar dadelijk kan hij er niet tegen en zit ik met al die doekjes..