Januari 2020 Baby

Ik ben nu 33 weken en 2 dagen. Komende week weer controle. Bij 36 weken krijg je hier standaard een liggingsecho en gesprek met een gynaecoloog. Hoe ver ben jij?

@mama mia euhm geen idee of die eigen merken hebben.. snap niet dat sommige dingen die zo duur zijn zo slecht geregeld zijn. Het is geen kleding stuk van 10 euro. Snap ook wel dat je je focus ergens anders op wilt leggen. Dat zijn tenminste de leukere dingen om mee bezig te zijn?
We hebben wel een filmpje gezien en vandaag uitleg gevraagd, maar het lukt ons niet. Volgens de beschrijving is het beide knopjes indrukken en de maxi cosi eruit halen. Nou niet bij ons dus?
We weten nog niet precies welke box we willen dus willen eerst nog een keer in de winkel gaan kijken. Misschien onder het mom van dat we ook meubels hebben besteld kunnen we misschien ook nog korting krijgen?
Hoe gaat het verder met jullie? Slapen jullie een beetje?

Poeh mama mia. Dat zijn geen prettige nachten? Kan je overdag nog wel genoeg rusten? Kan me voorstellen dat dit je ook wel begint op te breken. Hoelang moet je nog werken ?
Zouden best wel eens indalinsgweeen kunnen zijn. Bij mij zit hij met zn hoofdje in mn lies en dan doet het ook echt ff mega veel pijn. Kan dan amper lopen en trekt van mn lies naar mn heup en rug. Maar dat schijnt er ook allemaal bij te horen. Heb je binnenkort weer controle? Dan kan je het voor de zekerheid even navragen.
Zijn jullie al begonnen met de wasjes? Ben langzaam een begin aan het maken. Wat leuk om alles weer in je handen te hebben?

Terug
Bovenaan