Januari 2020 Baby

@mama mia oh dat is al een tijdje. In dit geval wel prettig dat je geen werkdruk hebt en thuis rustig aan kan doen. Rust is ook al belangrijk!
Zou het zeker even vragen. Heb je er nog last van gehad? Haha ja is geen pretje, maar gewoon even rustig aan doen en dan trekt het wel weg. 

Oh wat vervelend als je niet goed kan slapen! Dat lukt me gelukkig wel. Ik heb sinds 2 dagen een ander, zéér gênant, probleem, namelijk een aambei. Ik ga echt helemaal kapot van de pijn, wist niet dat die dingen zó zeer konden doen. Kan gewoon niet zitten of lopen word helemaal gek. Morgen direct de huisarts bellen. Heb wel een crème bij de Kruidvat gehaald maar dat werkt dus niet. In ieder geval niet pijnstillend. Paracetamol helpt voor een uurtje. Ik ben bang dat ik hier voorlopig nog niet vanaf ben, zo'n bevalling is er ook niet bevorderlijk voor haha. Ik ben benieuwd of werken überhaupt lukt morgen. Anders maar even een smoes verzinnen want de echte reden vind ik toch lastig te benoemen hahaha

Ohhh Ellytje, das pas echt shit. De huisarts kan je misschien een lidocainecrème voorschrijven, maar dat is ook tijdelijke verdoving. Ik heb eens gehoord dat sperti zou helpen en een crème uit de dierenwinkel tegen parkietensnavelschurft of zoiets. Je zou het tussendoor ook kunnen koelen, maar het is niet echt de makkelijkste plaats daarvoor :s .

Parkietensnavelschurft hahaha goed woord voor galgje. Ik ben benieuwd wat de dokter morgen zegt. Zal t hier laten weten mochten meer vrouwen er last van hebben. Schijnt wel een zeer veelvoorkomend issue te zijn, tijdens maar vooral ook na de bevalling.

Aai Ellytje dat is heel vervelend. Heb er ook een gehad, maar geen pijn aan gehad gelukkig. Heb je wel iets om je ontlastig soepel te houden? Dit komt idd heel veel voor zeggen ze. Zeker met de bevalling..
Haha leuk woord inderdaad? heb het een paar x moeten lezen?
Er heerst ook diarree toch? Zeg je dat je de hele nacht op de wc hebt gezeten. Is iets minder gênant dan een aambei. Hoop dat de dokter je snel wat kan geven morgen!

Curanol gebruik ik nu! Houd de boel beetje soepel daar, maar werkt niet pijnstillend. Sinds vandaag gaat het wat beter maar ga om 7 uur naar de huisarts dus ik laat jullie weten wat ze zeggen!

Terug
Bovenaan