Januari 2020 Baby

@Ellytje Hé bah! Wat een gedoe heb jij zeg! Het klinkt allemaal enorm pijnlijk en vervelend! Lekker je hart hier blijven uitstorten hoor! Daar is zo’n forum voor toch??
Wat hebben jullie je verdiept in die speentjes joh! Ik heb er nooit zo over nagedacht ? Heb er 2 gekregen van mijn klas en 2 bij m’n Philips flesjes. Ik dacht altijd dat newborn of 0-6 gewoon goed is en er geen verschil in zat ?
Ik heb ook een voetenzak van Jollein. Die zijn universeel en past prima in mijn Cybex stoeltje (Daar hebben wij de kinderwagen van, dus hebben we ook maar het autostoeltje ervan genomen i.p.v. Maxi Cosi).
Ik ben nu 35+4 en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje klaar ben met dat zwanger zijn. En dan heb ik het nog behoorlijk makkelijk als ik het zo hoor in mijn omgeving en hier. Hebben jullie dat ook? Zou zo graag weer wat meer energie hebben en normaal kunnen bukken enzo.. En ik ben natuurlijk mega benieuwd naar de kleine man! Kan echt niet wachten tot hij er is!!

Sharon, lief, doe ik zeker! Helpt mij echt ontzettend!
Haha ik heb me ook totaal niet verdiept in speentjes. Eigenlijk heb ik me nergens ultiem in verdiept omdat ik denk dat je het allemaal wel merkt als ie geboren is. En ik ga heel veel vragen aan de kraamhulp. Je ziet denk ik vanzelf waar jouw kleintje behoefte aan heeft. Je hebt namelijk ook speentjes van het merk Bibs. Die vind ik zelf erg leuk, maar zijn duur. Die lijken het meest op een tepel, maar ik weet niet eens of borstvoeding lukt. Ik denk altijd maar zo, bol.com volgende dag in huis haha! Anders stuur ik mijn vriend naar de winkel.
Heb ook heel weinig kleertjes in kleine maten omdat ik denk dat ie daar nooit in past. Wij zijn beide super lang. Maar ook dat is met 1 tripje naar de Hema opgelost. 
Ik heb voor het bedje 2 lakentjes, 2 hoeslakens, matras met bijbehorende topper van aerosleep en 1 dekentje van Jolein die heel dik velours stof heeft. En 2 kruiken.
Mocht dat niet goed zijn dan hoor ik dat vanzelf ?

@ons eerste kindje haha heb ooit fanatiek een haaksetje gekocht bij de xenos met een eenhoorntje.. ik maakte de beschrijving open en dacht echt euhhh wat moet ik doen??? Wil het nog wel graag een keer leren dus wie weet straks in mn verlof. Een deken is vooral rechttoe rechtaan ?
@Ellytje neem aan dat je je nu wel ziek hebt gemeld op het werk? Goed van je dat je tpch weer een beetje de positieve flow hebt gevonden! Zit zeker een kern van waarheid in als je positief bent dat doorwerkt in je lichamelijke gesteldheid.
@sharon snap wel een beetje wat je bedoeld. Zei toevallig dit weekend tegen mijn vriend dat ik er wel weer naar verlang alles soepel te kunnen en gewoon weer lekker op mn buik in bed kan liggen en alles te doen wat ik nu niet kan..maar toch.. dat getrappel is wel weer zo heerlijk? en de slapeloze nachten zullen ook nog wel blijven hahaha.
Speentjes heb ik nu van difrax gehaald en wil hij die niet proberen we weer wat anders. Verder laten we ook veel op ons afkomen en vooral het advies van de kraamzorg. Net wat je zegt Ellytje bestellen bij bol.com of manlief naar de winkel sturen. Prenatal is 7 dagen per week open en welke dingen heb je nu echt acuut nodig.. die heb je toch wel in huis
Hebben 1 pakje maat 50 gekocht en verder 56. Maar broekjes van de hema maatje 56 zijn evengroot als het broekje maat 50 wat we hebben. Heb zelfs een broekje maat 62 wat in de breedte even langs is als de 50.. Hij heeft in ieder geval kleren dus zal allemaal wel goed komen?
Moet nog 1.5 week werken, maar merk dat het zwaar wordt.. slaap de laatste nachten niet goed en dat begint me op te breken. Wil niet helemaal stoppen met werken, maar misschien een paar uurtjes per dag minder.

Klaasjee, klopt ja, heb me ziek gemeld. Denk eerlijk gezegd dat ik voor 20 december niet meer kan weken. Vind t zo vervelend had het graag allemaal goed over willen dragen, maarja je doet er niks aan. Als jij het niet meer goed trekt moet je echt aan jezelf denken hoor! Misschien uurtje later beginnen of uurtje eerder klaar, hallo je bent een mens aan het maken!?

@ Klaasjee: in je verlof zijn er zoveel dingen die je wilt doen!! Maar met YouTube is er een hoop te leren hoor om te haken!
@ Ellytje: snap dat je graag alles goed had over willen dragen. Kan je niet wat dingen vanuit thuis overdragen?
Gelukkig slaap ik nog wel goed, dus dat scheelt. Alleen wij hebben te horen gekregen dat er bij mijn vader geen genezing meer mogelijk is. Dus nu is nog zijn wens om ons kindje te mogen zien. Zo heeft iedereen zijn eigen moeilijkheden. 

@ons eerste kindje, dat is heel heftig zeg. Mag ik vragen wat voor ziekte je vader heeft? Wanneer hebben jullie dit te horen gekregen? Wat is de kans dat hij de geboorte nog mee kan maken? Heb met je te doen, dan vallen al onze lichamelijke kwalen in het niet. Ik ga met je mee hopen dat hij de kleine nog kan zien. Maar ik weet zeker dat alleen al het idee dat hij opa gaat worden hem al heel erg goed doet. Het mooiste cadeau om je ouders te geven.❤ook al is hij of zij er nog niet.
Ik heb ergens de hoop dat ik volgende week nog een dagje of 2 naar mijn werk kan gaan voor de overdracht. Al is dat waarschijnlijk niet eens meer nodig omdat ze het nu ook al zonder mij moeten stellen. Maar dan kan ik nog even afscheid nemen, dat is wel prettig. 

Ja hoor, hij heeft keelkanker. Maar het is nu uitgezaaid naar grote delen van het gezicht. De artsen geven geen idee hoelang het kan duren. Ze gaan het nog proberen te remmen. Dat is zeker zo! Maar je kunt zo weinig voor elkaar doen...
Afscheid nemen is wel fijn! Al merkte ik wel dat nu je weg bent het ook prima is!! Voel je al verbetering? 

Ja voel idd verbetering in de pijn. Met het koelen en de crèmes etc is het nu redelijk onder controle. Naar de wc gaan is wel nog steeds hels en kost me zo een uur. Ik ga nu iedere dag ook eventjes wandelen. Ben ik even buiten en in beweging. Maar dit is al veel beter dan hoe het was!

Terug
Bovenaan