Januari 2020 Baby

Hey meiden net terug van de versie. Hartfilmpje gemaakt, infuus erin, bleek ie goed te liggen ?. Ze hebben dus verder niks gedaan maar heb wel even naar onze kleine kunnen kijken en heb nu weer de zekerheid dat alles goed is. Hij had nog onwijs veel ruimte en mijn buik is ook ultra flexibel. Grote kans dat ie nog gaat gaat draaien maar dan gewoon een nieuwe poging. Zo fijn!!
Aambei is trouwens weer in alle hevigheid terug, maar kan nergens meer terecht voor 6 januari...Dat is wel ontzettend balen. Maargoed net met mijn man boodschappen gedaan en dan krijg ik onwijs buikpijn en val ik bijna flauw dus kan sowieso niet meer veel doen dan kleine stukjes wandelen en relaxen haha. Ik ga nu gewoon in relax stand en beetje puzzelen, lezen en dan vind ik het wel weer best allemaal.
Hoe is het met jullie?

@ellytje haha die van jou is wel lekker eigenwijs? Blijf je wel onder behandeling van de verloskundige? Moet je nu ook vaker controles krijgen? 
Wat *** dat de aambei weer terug is. Nu gewoon lekker rustig aan doen. Hopen dat de aambei snel wegtrekt. Heeft die kliniek geen noodspreekuur? 
Langleve netflix, videoland, spelletjes op de tablet, kerstfilms, boekje, puzzelboekje enz. Die dagen komen we wel door?
Is alles in huis voor de kleine al klaar?
Wij zijn nu nog bezig met de laatste kleine dingen in de kamer en de vluchtkoffer moet ik nog inpakken. Verder zijn we zo goed als klaar.
Gisteren het bed op klossen gezet en dat plastic matrasbeschermding op bed gelegd.. maar wat een hel zeg? Heel de nacht liggen schuiven en wat een gekraak. Vandaag opzoek naar plan b?
Verder gaat alles nog goed. Merk wel echt dat ik een stapje terug moet doen. Heb een lijstje gemaakt wat ik van mezelf mag doen vandaag en meer niet.. ?

@ Ellytje: wat een eigenwijs kindje zeg!! Maar hopen dat het nu zo blijft liggen. Wel lekker dat het de ruimte heeft! Hier is het inmiddels zo krap dat het soms pijn doet! 
@Klaasjee: als je een plan b hebt, hoor ik het graag. Vind dat ding echt een drama. Heb je al veel op je lijstje staan wat niet meer mag??
@ SharonRJ: Super dat geboorteplan!! Dan kunnen ze daarmee aan de slag als het komt. 
Hier de volgende mijlpaal bereikt van 37 weken! Hoop stiekem dat het nog 2 weekjes wacht tot na oud en nieuw. Maar anders is het ook welkom hoor!!

@onseerstekindje op de site van medipoint (daar heb ik de klossen vandaan) hebben ze een kraammatras. Is een matje ook voor vruchtwater. Dus ga zo daar info vragen en anders had mijn moeder een waterafstotende molton gezien bij de leenbakker. Dat plastic ding gaat hem sowieso niet meer worden..?
Ik bedoel dat ik een lijstje heb wat ik van mezelf mag doen vandaag en de rest wordt weer voor een andere dag. Is vooral nog wat dingen opruimen en uitzoeken. Dus per dag doen we iets en verder rustig aan. Vandaag zijn de gordijnen aan de beurt.. mijn vriend was niet zo blij? die mag ze straks weer allemaal gaan ophangen haha
Heb je het nog druk met kerst thuis? Of vooral uit huis? Hebben dit jaar helemaal niks thuis met de feestdagen. Ook heerlijk!
Spannend! Verder voelt alles nog wel rustig? Begin je het al wel spannend te vinden dat het dichterbij komt of valt het mee?

Dat matras heb ik gezien ja! Ik heb hem nu uitgeklapt en helemaal eromheen gevouwen dat scheelt wel. Een waterafstotend molton zit om ons matras sowieso dus dat scheelt. En als de vliezen breken hebben we nog onderleggers ;-)
Oh zon lijstje! Dat is wel handig... bij ons moet alleen de logeerkamer nog. Maar dat is niet zo'n ramp. Verder is wel alles klaar.
Nee, met kerst zijn we heerlijk samen thuis. familie van mn man woont ver weg en voor mn vader is het te druk als iedereen komt. Dus we genieten saampjes dit jaar!
Spanning stijgt wel hoor. Heb al paar avonden buikpijn en steken alsof het rommelt. Maar goed, kan ook nog 3 weken duren!

Hier is hij ook uitgeklapt, maar worden er beide helemaal gek van. Alsof je je plastic ergens niet vanaf hebt gehaald. Wij hebben er ook wel een molton opzitten, maar geen idee of die waterafstotend is (of is een molton dat altijd?) hij is iig al wel wat ouder dus weet niet of hij nog alles kan tegen houden?
Dat is fijn dat alles klaar is. Zoiets als een logeerkamer kan altijd nog. 
Ook wel even lekker om deze dagen wat rustiger aan te doen. Lijkt me ook niet fijn om nu nog lang in de auto te moeten gaan zitten.
Lijkt me heel irritant dat je lichaam je zo gek kan maken. Had het er van de week met mijn vriend over wanneer ik hem evt van zn werk moet bellen. Vind dat best lastig omdat je lichaam zich al gaat voorbereiden waardoor je soms denkt dat het gaat gebeuren.

@Klaasjee: je hebt waterdichte moltons en die gewoon veel absorberen. Ik heb, nadat SharonRJ dat hier had gezegd, de waterdichte die ik heb onder het hoeslaken in bed gelegd, maar ook dat is zweten. Kan me voorstellen dat je die niet meer voor baby's mag gebruiken. Alleen al voor de warmtestuwing! Kraakt denk ik wel minder dan dat plastic. 
@Ellytje: Wat fijn dat ie goed lag. Niet dat ze even eerst kijken voordat ze prikken?. Duimen dat ie zo blijft liggen!! 
@Ons eerste kindje: spannend hoor, dat er wat begint te rommelen hihi, maar kan idd nog weken duren. 

Klagen mag hoor! Daarvoor hebben we elkaar. Pfff... volgens mij zijn die ziekenhuizen echt niet gebouwd door zwangere vrouwen. Ze houden gewoon totaal geen rekening met je. 
Heel herkenbaar dat boodschappen doen. Vooral met een man die dan nog genoeg energie heeft. Maar goed! Hopen dat het snel voorbij is. 
Dan heb je idd zo'n molton nodig @ mamamia. Hopen dat het allemaal meevalt!
Hebben jullie ook zo'n last van zwangerschapsdementie??
@ Ellytje: kunnen ze eerder echt niets voor je doen? Of moet je weer naar de HAP als het te erg wordt?

Terug
Bovenaan