Hey meiden net terug van de versie. Hartfilmpje gemaakt, infuus erin, bleek ie goed te liggen ?. Ze hebben dus verder niks gedaan maar heb wel even naar onze kleine kunnen kijken en heb nu weer de zekerheid dat alles goed is. Hij had nog onwijs veel ruimte en mijn buik is ook ultra flexibel. Grote kans dat ie nog gaat gaat draaien maar dan gewoon een nieuwe poging. Zo fijn!!
Aambei is trouwens weer in alle hevigheid terug, maar kan nergens meer terecht voor 6 januari...Dat is wel ontzettend balen. Maargoed net met mijn man boodschappen gedaan en dan krijg ik onwijs buikpijn en val ik bijna flauw dus kan sowieso niet meer veel doen dan kleine stukjes wandelen en relaxen haha. Ik ga nu gewoon in relax stand en beetje puzzelen, lezen en dan vind ik het wel weer best allemaal.
Hoe is het met jullie?
Aambei is trouwens weer in alle hevigheid terug, maar kan nergens meer terecht voor 6 januari...Dat is wel ontzettend balen. Maargoed net met mijn man boodschappen gedaan en dan krijg ik onwijs buikpijn en val ik bijna flauw dus kan sowieso niet meer veel doen dan kleine stukjes wandelen en relaxen haha. Ik ga nu gewoon in relax stand en beetje puzzelen, lezen en dan vind ik het wel weer best allemaal.
Hoe is het met jullie?