Januari 2020 Baby

@mama mia dat zou wel kunnen verklaren waarom je inderdaad zo licht in je hoofd kan zijn en dan zeker in zn supermarkt met die drukte. Lekker doen waar jij zin in hebt en goed voelt.
Ga morgen toch maar eens op pad. Thuis gooi ik mn BH uit, maar dat gaat met kerst niet echt hahaha

@mamamia Die lage bloeddruk zou dat idd kunnen verklaren. Ik had dat in m’n eerste trimester. Steeds 90/55, nu steeds rond de 110/60-65. Ik moest van de VK zoute drop eten en dat heeft mij heel erg goed geholpen..
Ik heb toen ik 3/4 maanden zwanger was 2 nieuwe BH’s moeten kopen, omdat de rest niet meer lekker zat. Deze heb ik nu nog steeds aan. Is gewoon voorgevuld met beugel Vd Hunkemöller. Heb 1 voedingsBH aangeschaft voor de eerste dagen voeding geven. Haal tegen die tijd nog wel een BH die dan goed past. Soms doe ik m ‘s avonds uit, maar meestal heb ik m’n BH nog gewoon de hele dag aan. Heb er ook weinig last van..
Ik heb vandaag zo’n echte geen zin dag. Wilde eigenlijk allerlei dingen doen, maar kan er geen zin in krijgen ? De bank zit wel erg lekker moet ik zeggen!

@SharonRJ: Heb je helemaal gelijk in. Neem lekker je rust, soms heb je dat nodig! Ik heb vandaag toch nog een aantal dingetjes meer gedaan gekregen dan ook op mijn lijstje had staan. 

Hi Ladies, klaar voor de feestdagen? Ik ben blij met beperkte verplichtingen en dat we alles per dag of moment bekijken. Hier alles nog rustig, bloeddruk ook prima en kleine flink ingedaald. Loop nu echt als een zwangere haha! Ik hang ook lekker op de bank hoor, en slaap graag 's ochtends. Kan 's nachts slecht slapen (veel draaien, jeuk en naar de wc) maar op de een of andere manier is dat 's ochtends minder dus pak m'n momentjes als dat kan. 
Ik heb 2 voedingsbh's gekocht en ook nu al aan. 

Is bij jullie alles gereed? Kamertje, kleding gewassen, koffer klaar? 

Vieren jullie nog wel de verjaardag van je man @SharonRJ? Huis vol? 

@calathea Ja huis vol ? Heb vannacht een hele onrustige nacht gehad met veel steken en krampen en een overactieve baby, dus hoop dat ik t een beetje vol houd. Gelukkig heb ik 2 nichtjes van 15 die de bediening op zich nemen ?
Ik wil jullie hele fijne feestdagen wensen! Geniet ervan samen ?

@sharon geeft toch niet dat je soms een dag hebt waarbij je nergens zin in hebt! Daar zijn deze weken voor de bevalling ook voor. Succes vandaag! Hopelijk wordt het allemaal wat rustiger in je buik vandaag. En gewoon lekker het eten en drinken halen aan andere over laten. Dat zal iedereen wel begrijpen! Gelukkig heb je al hulp ingeschakeld!
@calathea bijna alles is klaar. De tas voor de kleine staat klaar en die van mijn half. Kleding is gewassen en de aankleding van de kamer is zo goed als klaar. Nog wel een paar dingen maar die hebben geen hoge nood. Wordt zo gelukkig als ik die kamer rond kijk? Bij jou alles al klaar? Hoe gaat het nu met de jeuk? Is het al wat minder of nog steeds t zelfde?
@mama mia oef dat lijkt me ook zo vervelend die restless legs. Heb ze af en toe, maar dan vooral als ik in de bank zit, maar gelukkig niet in bed. hopelijk doet die magnesium iets! Fijn dat je je geld terug hebt! Nu nog opzoek naar nieuwe dekens of heb je al iets gevonden? Badje was ook opgelost toch?
Iedereen fijne feestdagen! Hoop dat allemaal rustig blijft?

Hallo lieve dames,
ik ben op dit moment 38.4 weken zwanger en een rot nacht achter de rug. Gisterochtend bij controle verloskundige bleek de hartslag van de kleine af en toe veel te hoog. Gelukkig trok deze wel weer recht maar maak me daar nu stiekem toch een beetje zorgen om. Gister nacht werd ik rond 04:00 uur wakker en wilde even voelen of er nog voldoende leven in mijn buik zat, misschien onzin maar doe dat toch stiekem als ik s nachts wakker wordt. Dit keer kreeg ik absoluut geen enkele reactie, uit bed gegaan geprobeerd die kleine wakker te krijgen maar niks werkte, dit ging bijna een half uur zo door. Toen ik naar de wc ging had ik was slijmerige afscheiding op mijn papiertje met een klein sliertje bloed. Niet donkerbruin zoals oud bloed maar echt rood. Dit maakte me nog meer ongerust dus partner wakker gemaakt. Hij zei mij rustig te gaan liggen en begon tegen de buik te praten en te wrijven. En hoera... ik voelde eindelijk weer beweging. Misschien achteraf overdreven maar ik was zo bang. Daarna is ze nog lekkker druk gebleven en nu voel ik haar ook nog lekker de hele ochtend. Weet iemand wat dag sliertje bloed kan zijn? Toch wellicht de slijmprop verloren? 

iedereen fijne feestdagen gewenst. ?

Terug
Bovenaan