Januari 2020 Baby

@SharonRJ: Wat erg voor je dat je je bevalling niet kunt laten plaatsvinden hoe jij het graag had gezien. Ik snap je teleurstelling. 
@Klaasjee: succes op je laatste werkdag!  

@Sharon: wat vervelend voor je! Zeker omdat je je nu niet goed kan voorbereiden en toch zorgen maakt. Maar kunnen ze je niet even een privé rondleiding geven? En hoe klein is je kindje dan? 
@Mamamia: hoop je stiekem dat het nog draait? 
Als alles goed gaat, Hoop ik wel borstvoeding te gaan geven. Even ontspannen in spannende tijden. Maar als het niet lukt, is het ook heel simpel de fles. 

Dat is ook maar het beste! Alles over je heen laten komen. 
Okee, en waarom als ik vragen mag? Bij ons was het gisteren een sterrekijkertje en als het dan niet alleen lukt, gebruiken ze sowieso de kleine vacuümpomp. 
Een stukje rustiger gelukkig. De eerste chemokuur gehad en hij is nog niet ziek. Dus dat valt hem mee. Stukje spanning minder denk ik!

Gelukkig, hopen dat het zo blijft.
Onderstaand de richtlijn kunstverlossing van de vereniging van gynaecologen. Je kunt er goede dingen en ook kritische dingen uit halen.  https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.nvog.nl/wp-content/uploads/2017/12/Vaginale-kunstverlossing-vacuumextractie-forcipale-extractie-1.0-20-05-2005.pdf&ved=2ahUKEwiA54_Gm8TmAhURm1wKHbriAOYQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw2S3n1FGDq9B5yCPyGq_WCE (Is een pdf) 

Vervelend @SharonRJ: volgens mij ligt het bij zo’n echo ook wel aan wie het doet. Maar ik dacht dat ze in het ziekenhuis toch wel behoorlijk precies konden meten toch? Vervelend ook al die verschillende gezichten, je wilt je toch nog een beetje op je gemak voelen bij de mensen die het meest bijzondere moment in je leven meemaken toch? Kunnen ze zoals @onseerstekindje zegt niet een uitzondering maken zodat jullie een goed gevoel hebben?
pfff @Mammamia: ik krijg de rillingen van je verhaal en kan me heel goed voorstellen dat je het zo prettig mogelijk voor je baby wilt hebben maar ook voor jezelf natuurlijk en jij zo mij mogelijk stress hebt. 
Volgens mij is de kleine druk met indalen, constant druk in m’n bekken en schaambeen...

@calathea Ja, dat zou je zeggen hea? Het is elke afspraak zo verschillend. Dan loopt hij 4 weken achter in groei, en de afspraak erna weer maar 1 week. Mijn vertrouwen wordt er niet echt groter van. Ik heb vandaag het moeder&kind centrum gebeld met de vraag of wij misschien toch een rondleiding kunnen krijgen. De komende 2 weken doen ze dit sowieso niet i.v.m. de feestdagen. In het nieuwe jaar willen ze wel gaan kijken wat er mogelijk is, maar dan mag je alleen kijken als er lege kamers zijn. Is dus nog afwachten. Hopelijk blijft de kleine man nog even zitten. Heb vandaag weer heel veel druk op m’n bekken en af en toe wat krampen/harde buiken.
@mamamia Ik snap je helemaal, ik wil ook geen verlostang of vacuümpomp. Heb er teveel slechte verhalen over gehoord..
@onseerstekindje Wat fijn dat de eerste chemo goed is verlopen! Hopelijk blijft je vader zich enigszins goed voelen.

@Calathea: het gevoel is mss niet fijn, maar wel fijn dat als je vliezen breken je dan niet meer a la minute plat hoeft te gaan liggen. Waar je dan ook bent.  @SharonRJ: nou zeg, kunnen ze nog geen kwartiertje tijd maken om jou een beetje een geruster gevoel te geven :( . Hoop dat ze je snel in het nieuwe jaar wel nog een rondleiding kunnen geven.  

Terug
Bovenaan