Januari 2020 Baby

@ mamamia: balen zeg! Hopen dat het hierbij blijft. Heb je zelf ook het idee dat het kindje gedraaid is?
@ Klaasjee: Dat minder ruimte kan pijn doen hè! Hoelang moet jij nog?
@ SharonRJ: Heerlijk zo'n verjaardag. Dan kan je er zelf ook nog van genieten. Haha, mijn man had het er ook steeds over. Moet ook nog 2 weken ongeveer. Maar ons kindje is al zo groot als met 40 weken, dus ben benieuwd. Het kan nog een tweede kerstdagkindje worden!!

@SharonRJ: Ik weet niet wat ik moet verwachten van weeën, maar je kunt je bijna niet indenken dat iets anders zoveel pijn doet.  Hoe was de bediening van je nichtjes ;) .
@ons eerste kindje: Hoe is jullie kerst nu met de familie en vooral voor je vader? 40 weken? Wordt je dan niet mss al ingeleid sowieso, omdat ie anders te groot wordt?  

Kerst voelt een beetje vreemd, omdat je weet dat het de laatste keer is met zn allen. mn vader kon het niet meer om met elkaar te eten. Dus we zijn veel tussendoor geweest. Vanmorgen koffie wezen drinken en toen vroeg hij of we vanavond ook nog kwamen. Dus dat doen we maar. 
Aanstaande maandag moet ik terug en dan kijken ze weer hoe groot het is. Maar als het rond de 3500 gram is dan laten ze het zitten tot de officiële datum. Maar waarschijnlijk komt het al wel eerder dacht ze. Met 37 weken moest ik ook echt alle voorbereidingen klaar hebben. Dus dat heb ik braaf gedaan. 
Die harde buiken herken ik wel. Hoe bedoel je niet lekker voel? Hoofdpijn, misselijk, extreem moe? 

Ja, dat lijkt me ook een rare gewaarwording ..... :( . Zoiets bedenken, dat iemand er volgend jaar niet meer is, is te onwerkelijk voor woorden. 
Poeh, spannend wordt dat dan als ie zo groot al is. 3500 gram is ook al gemiddeld met 40 weken geloof ik, hè?  

@onseerstekindje Lijkt mij heel raar om zo Kerst te vieren, wetende dat het de laatste keer is met je vader erbij. Hebben jullie wel een beetje van elkaar kunnen genieten?
@mamamia Hoe voel je je vandaag? Heb je al gebeld naar het ziekenhuis of iets?
Ik heb de afgelopen week steeds opgezwollen voeten in de avond. Echt van die zwangere worstenpootjes ? Nu werd ik er vandaag al mee wakker en kan gewoon geen een schoen aan ? Ik weet dat het erbij hoort, maar we gaan vandaag uit eten omdat m’n stiefmoeder jarig is. Kan toch niet op m’n pantoffels naar dat restaurant? ???

@ mamamia en SharonRJ: gelukkig hebben we wel van elkaar kunnen genieten. Maar het voelde wel dubbel. Aan de andere kant is het fijn om bij elkaar te zijn!
@ mamamia: klopt inderdaad. Volgende week zou ons kindje al zo groot zijn als met 40 weken. Dus ben benieuwd hoelang het nog duurt. Gister avond flink aan het rommelen geweest, maar vannacht weer heerlijk geslapen en nu niets meer aan de hand. dus kan nog weken zo doorgaan. 
@ SharonRJ: waarom kan je niet op pantoffels? Iedereen snapt dat wel hoor. Ziet er ook echt zo heerlijk worstjesachtig uit hè;-) geniet ervan!! Vind het super dapper dat je nog meegaat!!
@ mamamia: heb je nu nog steeds last of is het nu minder? 

Mijn pantoffels zijn knalroze met witte stippen ? zijn van die crocs achtige dingen. Is echt geen gezicht ?
Lenen gaat lastig worden, ik heb namelijk zelf maat 41 en m’n omgeving heeft allemaal kleinere voeten. 
Zie het vanavond wel.. Nu lekker pootjes omhoog, dan zwellen ze ook wat minder erg!

Terug
Bovenaan