Januari 2020 Baby

Fijne feestdagen iedereen! ? @Joosje: Het zou de slijmprop kunnen zijn, maar ik zou bij iets van bloed ook altijd even de verloskundige bellen. Zij kunnen het vaak preciezer zeggen. 
@Klaasjee: Ja, na veel pijn en moeite. 
@SharonRJ: Geniet van de bediening haha. Fijn dat je zijn enthousiaste nichtjes hebt. 

Fijne feestdagen ook van ons!
@ SharonJR: gefeliciteerd en geniet ervan vandaag. Heerlijk laten verwennen zo!! 
@ Joosje: de slijmprop is ongeveer zo groot als je duim op je wijsvinger. Ik ben hem namelijk ook al kwijt. Als je meer last blijft houden, zou ik wel bellen! Hopen dat het goed blijft gaan!
@ mamamia: zo herkenbaar die steken. Ik heb ze ook. Heb je ook nog iets wat je ertegen kan doen? 

@SharonRJ fijn dat je helpt hebt, al vind ik het altijd wel moeilijk om dingen uit handen te geven. 

@Mamma Mia; echt stom dat die laatste weken je weer slechter gaat slapen. Je moet je juist kunnen voorbereiden op de slapeloze nachten die komen gaan haha.
@Joosje: zou idd slijmprop kunnen zijn maar bij twijfel gewoon bellen. 

hier af en toen een beetje zeurderig gevoel onder in m'n buik (voelt een beetje als menstruatie pijn) ben benieuwd....

En hoe is het verder bij jullie verlopen? Alles nog rustig? 
Hier vooral een onrustig kindje... Maar verder nog steeds niets aan de hand!

Hier (gelukkig) alles nog rustig. Merk dat de kleine minder ruimte krijgt en dat is niet prettig, maar verder is het nog stil. Maar ik ben ook nog geen 37 weken dus hij mag nog wel ff blijven zitten? Hopelijk bij jullie ook allemaal! Calathea jij bent begin januari uitgerekend toch? Wie nog meer?

Hey dames! 
Ik heb het overleefd ? Was een geslaagde verjaardag! Ik heb ‘s middags nog lekker even geslapen, dus was ook goed fit!
@mamamia Het klinkt wel aardig bekend, dat heb ik Kerstavond/nacht gehad.. Je gaat uiteindelijk toch twijfelen of het niet toch weeën zijn hea!
@Joesje Het klinkt inderdaad als je slijmprop, ik ben m ook al kwijt. Maar als je het niet vertrouwd of gerustgesteld moet worden, zou ik zeker even bellen! Gewoon het zekere voor het onzekere nemen.
Nog 1 dag en dan hebben we de Kerst ook overleefd ?. Nog 2 weken en dan ben ik officieel uitgerekend ? M’n man vraagt nu steeds: ‘Moeten we al naar t ziekenhuis?’ ? Hij hoopte echt dat de kleine man ook op eerste Kerstdag zou komen.

Terug
Bovenaan