Januari 2020 Baby

@ons eerste kindje Ik moet nog 3 weken. Zit vandaag op 37 weken. Hij heeft nu mijn ribben ontdekt. De afgelopen dagen heel veel gedronken door de kerst waardoor ik 's nachts wakker werd met een hele volle blaas en dan wordt die kleine zo naar boven geduwd dat hij mij zo pijn doet bij mn ribben. Moet hem dan echt naar beneden duwen anders kan ik m'n bed gewoon niet uitkomen van de pijn. Nu de dagen weer iets rustiger worden hoop ik dat dat ook voorbij is.
Voelt je vader zich nog wel redelijk okay ondanks de chemo? Fijn dat jullie de dagen toch een beetje samen hebben kunnen doorbrengen. Blijven altijd hele moeilijk tijden. Alles is nu zo dubbel.. :(
@mama mia nou jij maakt het wel spannend allemaal! Kleine die misschien nog een draaipoging heeft geprobeerd, buik die allemaal aan het rommelen is. Fijn dat vannacht wat beter is gegaan. Hopen dat het nog even zo blijft! 
@sharon hahaha heb je geen sneakers die je lekker los aan kan trekken? Had gisteren ook andere laarzen meegenomen (die heb ik een tijdje terug al een maat groter gekocht) en die lekker losjes aangetrokken. En anders doe je ff je schoenen aan voor je het restaurant in gaat en in het restaurant doe je ze weer uit. Als je donkere sokken aan hebt ziet niemand dat haha.
Ik had woensdag de zuurstokken van mijn kerstsokken in mijn voeten staan 's avonds. Zag er ook erg charmant uit.
Volgens mij heeft iedereen de kerst wel overleefd?? Geen kerstbaby's tot nu toe haha
Ik slaap de laatste nachten nog slechter dan voorheen. Begint me nu echt heel erg op te breken.. En tussendoor slapen werkt ook niet echt.. Iemand nog een tip? :)

@Klaasjee: Helaas, ik worstel met hetzelfde probleem qua slapen. Het slaaptekort is wel een wreed grapje van moeder natuur hè. 
De zuurstokken??? ?... vergeten uit je sokken te halen voordat je ze aandeed??
@SharonRJ: haha is juist cool die crocs! Alleen jammer dat er geen kerstmotief of -kleur op zit.
En anders idd wat Klaasjee al zegt. Sneakers zijn meestal iets flexibeler. 

Hahaha mama mia? Als het echte zuurstokken waren had ik er zelf nog wat aan?
Poeh euhm nooit over nagedacht. Heb je ze al geprobeerd te bellen? In principe zou je denken dat hun ook hygiene voorschriften hebben. Of evt bellen met de dierenarts waar de kat is ingeslapen? Veel sterkte?

Haha, ja lekker! Na de bevalling wil ik een kaneelstok! Zag er laatst een in de winkel staan.... ? en wilde em zo graag. Altijd als je iets niet mag, wil je het juist. 

Heb al een hele lijst met eten wat ik wil als ik bevallen ben?  klein kaneelstokje zou wel mogen toch?
Las net je andere post. Snap dat je even afscheid wil nemen. Ik denk dat ze bij het crematorium best wel een antwoord kunnen geven. Weet ook niet of ze z'n beestje nog even wassen. Want ze laten sowieso ook hun ontlasting en urine lopen nadien. Hoop voor je dat je hem nog even met een gerust hart kunt knuffelen en afscheid kunt nemen!?

Hoi dames,
Ik dacht... Laat ik weer even een kijkje nemen in de januari groep. Heb twee pagina's terug gelezen. Zag dat jullie het hadden over harde buiken. Kunnen jullie beschrijven hoe dat voelt want ik weet gewoon niet of ik ze heb. Wel met regelmaat buikpijn maar ik heb geen idee... ben op dit moment 36+5. 
@klaasjee, zag je vraag over het slapen. Ik eet tegenwoordig in de nacht (wanneer ik niet kan slapen) banaan. Ik slaap 2 uur op een banaan. Als je kijkt op internet naar wat een banaan kan doen voor je nachtrust zul.je het begrijpen en mogelijk werkt het voor jou ook. Pindakaas blijkt hetzelfde voor je te kunnen doen. 
@mama mia, wat naar zeg. Je vriendje verliezen is heel naar. Hoop dat het mortuarium veilig is. Sterkte

Mn vader voelt zich gelukkig wel goed. Hij is heel zwak, kan weinig en is snel moe. Maar dat hoort erbij.
@ mamamia: wat naar zeg om je vriendje zo te verliezen. Ik zou idd even contact opnemen! 
@ SharonRJ: wat heb je uiteindelijk aangedaan?? Ben heel benieuwd ;-)
@ mammiesammie: omschrijven is best lastig. Maar als je erop duwt voelt het hard aan. Mijn man kan het dan ook voelen zeg maar. 
Kaneelstokjes.... lijkt echt heel lang geleden dat ik dat op heb!!

Terug
Bovenaan