Jullie zijn druk geweest gisteren! Ik ga nu even niet op iedereen individueel reageren, want dan word ik helemaal gek ??
Qua verzekering zit ik bij Zilveren Kruis met aanvullend 2 ster. Heb via m’n werk collectieve korting en betaal daardoor uiteindelijk net zoveel als bij 1ster (wat ik had). Nu wordt zo’n beetje als wat je kan bedenken vergoedt. Ik vind dat wel een lekker idee, ook omdat ik nog steeds hoop op een thuisbevalling. Ik heb 2 januari weer een controle in het ziekenhuis, dus fingers crossed.
Lachen en niezen is inderdaad een ding, heb standaard inlegkruisjes in nu.. Heb die ook echt nodig. Hoop wel dat dat straks weer over is! Bij mij doet verder zitten en bukken sinds gisteren wat pijn. Sta nu het liefste, of lig liever echt. Die kleine zit zo laag te drukken, heel erg vervelend!
Ziekenhuistas is ook helemaal klaar, heb niet de neiging om hem te checken. Ik weet dat alles erin zit en anders wonen wij op 15 minuten van het ziekenhuis, dus dan is het zo gebracht/gehaald.
Kunnen jullie een beetje zin krijgen in vanavond? Ik ben blij dat wij het met een klein clubje vrienden vieren die allemaal al kids hebben, dat maakt het automatisch toch wat rustiger. En mijn man heeft vandaag en morgen storingsdienst en moet vanavond om 18u de sauna afsluiten en morgenochtend alles om 8u weer inschakelen, dus wij maken het ook niet al te laat. Eerdere jaren waren we allebei altijd beide dagen vrij, werd er de hele dag overal gedronken en lagen we meestal pas om 5u op bed, dus dit is een groot verschil. Kunnen we mooi vast wennen voor volgend jaar ?