Januari 2020 Baby

@mama mia ik heb dat ook, dat ze voor geen meter kunnen voelen hoe die kleine ligt. Dus je bent niet te enige. Heb 2 januari weer controle dus ben benieuwd hoe de kleine er nu bij ligt...dwars, goed, stuit, het kan allemaal nog. Hij beweegt volop!
Fijne jaarwisseling dames!!

@sharon kon je nog een beetje fatsoenlijk naar huis komen?
@mama mia aah nee dat is echt ***. Hopelijk valt de schade mee.
@ellytje die kleine van jou houdt het wel spannend allemaal. Zou fijn zijn als hij een beetje minder ruimte heeft om te bewegen zodat je weet waar je aan toe bent.
Iedereen oud en nieuw overleefd? Begin van de avond was zwaar, maar daarna ging het wel. Rond 2u naar huis en helaas om 9u al weer veelste wakker? Gelukkig hoeven we pas later in de middag op familie bezoek. Dat scheelt al?

@Klaasjee: we gaan straks de schade eens bekijken.
@Ellytje: Bij die van jou ben ik ook erg benieuwd wat ie de volgende controle voor houding heeft haha. Die houdt het pas echt spannend. 

@mamamia pff lekker dan. Krijg je daar nu ook nog ff mee te maken. Weet je wie het heeft gedaan?
Haha dat is best knap ja dat je nog even hebt kunnen slapen. Zeker ook met de vuurwerk knallen, maar dat laat maar zien hoe moe dat je was. Je had het gewoon ff nodig?

Gelukkig nieuwjaar allemaal! 
Hier allemaal goed gegaan gelukkig. Heb ook nog poosje geslapen dus dat is mooi meegenomen! 
Ben heel benieuwd wie nu de eerste is die bevalt!!
@ babyfeb: wanneer ben jij uitgerekend? 

@mama mia dat maakt het nog frustrerender he. Je kunt niks zeggen of je krijgt een hoop gezeik.. Zou de verzekering dit niet vergoeden? 
Haha dat heeft goed gewerkt dan!
@onseerstekindje mooi zo! Toch nog een beetje oud en nieuw kunnen vieren ondanks dat het dubbel is?
Wanneer is eigenlijk als eerst volgende uitgerekend? Ik de 17e pas, dus in theorie duurt het bij mij nog wel even?

Terug
Bovenaan