Januari 2020 Baby

@ Klaasjee: ja dat wel. Voelde wel moeilijk, maar ook fijn met elkaar. 
Dan ben ik eerder ;-) ben over 10 dagen uitgerekend!

Ja veilig thuisgekomen! De mist trok hier aan het einde van de avond aardig weg, dus had redelijk zicht gelukkig! Vandaag lekker rustig aan gedaan. Merkte wel dat het eigenlijk iets te veel van het goede was geweest.. 
Morgen weer controle in het ZH. Ben heel benieuwd! Kleine beweegt lekker, dus het zal vast wel goed zitten!
Ik ben de 10e uitgerekend, dus het einde is nu echt in zicht! Ben ook heel benieuwd wie van ons de volgende is!
Wat erg van je raam @mamamia!! Bizar dat mensen dat soort dingen doen..

Goedemorgen allemaal.
De beste wensen voor het nieuwe jaar! 
Jullie maand met uitgerekende datum is aangebroken. Wat een fijne gedachte denk ik. Ik ben benieuwd wie er eerste gaat bevallen en wie overtijd loopt.
Wat zijn jullie uitgerekende datums trouwens. Een rustige  oud en nieuw gehad gelukkig.
@onseerstekindje: ben 5 feb uitgerekend. Maar heb echt het idee dat het eerder komt. We wachten het af?
Ik hoop voor jullie dat jullie snel jullie kindjes in jullie armen mag sluiten. Heb nu nog een drukke maandje die voorlicht, maar buite  super grote buik voel ik me gelukkig goed

@SharonRJ: Ben jij dan de eerste uitgerekende?  Ellytje was een paar dagen later dacht ik. @Ellytje: Wanneer was je controle ook alweer? Ben echt benieuwd of jouw kleine nog goed ligt. 

Hoi,
Ik ben vandaag weer op controle geweest en ik word morgen opgenomen in het ziekenhuis om de bevalling in te leiden.
Ze gaan dan een ballonnetje plaatsen en dat moet dan gaan zorgen voor ontsluiting en het opwekken van de weeën. En dan is het afwachten wanneer het echt gaat beginnen en wanneer hij echt er zal zijn.
Dus het ziet ernaar uit dat ik de volgende ga zijn die gaat bevallen..

Ohhhh wat spannend!!! Je weet idd niet wanneer ie dan echt komt, maar het begin wordt gemaakt. Wel jammer dat het niet gaat zoals je had gewild. Hoe voel je je daarbij nu je dit weet?

Oeh SharonRJ wat spannend!!! Ik wens je onwijs veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier als de kleine uiteindelijk geboren is!!! Wij zullen aan je denken.
Allemaal een gelukkig 2020!
Ik net terug van controle en met geen mogelijkheid te voelen hoe de kleine ligt. Er is in ieder geval niks ingedaald en hij is continue heftig aan het bewegen. Nog alle ruimte. Er wordt nu weer een echo ingepland om te kijken hoe hij ligt. Word hier wel ontzettend onzeker van moet ik zeggen!

Terug
Bovenaan