Januari 2020 Baby

Nee hebben ze daar niet..ze maken dit ook zelden mee. Maargoed dat heb ik altijd, hetzelfde met die aambeien. Heb altijd dingen die ze nog nooit gezien hebben, echt vermoeiend soms. Het is erg druk maar ze willen me eigenlijk wel voor morgen inplannen dus ze belt me erover terug als ze een plekje heeft gevonden...Ben zo benieuwd. Vroeg wel van, dus moet ik me gaan voorbereiden op een keizersnede? Toen zei ze, nee dat is alleen in uiterste geval, we gaan anders eerst draaien en daarna direct inleiden. Lijkt me ook vreselijk eerlijk gezegd, allemaal zo onnatuurlijk!

@onseerstekindje Blijkbaar heb je bij kindjes met groeiretardatie vanaf 38 weken de kans dat de placenta/navelstreng ineens ophouden met werken. Ik ben morgen 39 weken en dus willen ze uit voorzorg inleiden.
@mamamia Ben eigenlijk best rustig.. Het is nu eenmaal zo en vind t eigenlijk ook wel een fijn idee dat ik binnen n paar dagen hem eindelijk vast kan houden!

@SharonRJ: Ik duim voor een voorspoedige bevalling.
@Ellytje: Als ie weer fout ligt, plannen ze dan de versie in of gaan ze gelijk over tot actie? Want je bent ook al best ver, dus zou ie toch kunnen komen uit zichzelf? 

@mama mia ik ben morgen 38 weken, precies hetzelfde als @Klaasjee. Als ie fout ligt plannen ze inderdaad een versie en denk dan dat ze de volgende afspraak (8 januari) gaan bespreken wat de vervolgacties zijn. Want als de versie niet helpt, of hij draait weer terug wordt het een ander verhaal...Als de versie wel helpt maar hij draait weer terug dan wordt hij nog eens gedraaid en dan direct de bevalling starten. Denk ik zoiets? Heb eigenlijk geen idee

Klopt, helemaal niet fijn. Ik zit altijd in een klein dipje na zo'n afspraak en moet dan even huilen. Voel mezelf dan heel zielig. Gelukkig duurt dit niet lang. Maar weet wel dat ik me dan vanavond, vannacht en morgen heel de tijd druk ga lopen maken. Die echo is pas om 4 uur. En dan volgende week ergens vervolg afspraak denk ik, dus dan zit je er ook weer heel t weekend aan te denken.
Maarja er zijn echt wel ergere dingen te bedenken! Dus moet me niet zo aanstellen. Hij komt er wel een keer uit, linksom of rechtsom. Je hebt niks te willen als aankomende moeder haha.

Nee idd, de baby's zijn de baas helaas. Ze doen waar ze zin in hebben. Het komt ook voor jou goed, hoe dan ook idd. Als je hem vast hebt, vergeet je hopelijk snel alle onzekerheid van nu. 

Terug
Bovenaan