Januari 2020 Baby

@ SharonRJ: dan is het inderdaad maar beter dat ze het halen. Hopen dat het een voorspoedige bevalling is! Succes morgen! Denk aan je. 
@ Ellytje: spannend zeg! En hoe is het met je aambei? Is het nog wel vol te houden allemaal? Maar heb je niet de keuze of draaien of keizersnede? 
Heerlijke eigenwijze baby's hebben we allemaal hier!!

Hallo lieve mensen,
even een berichtje vanuit mij; op 31 december om 20:35 uur is onze dochter Emelie Megan geboren! Wij voelen ons goed. Mocht er interesse zijn in mijn bevsllingsverhssl hoor ik dat graag! Succes met de laatste loodjes mensen. ❤️

Wat fijn! Gefeliciteerd En wat een mooie naam! Fijn dat jullie zich goed voelen!! 
Ik vind het wel fijn ;-) wordt steeds spannender!

Gefeliciteerd Joosje! Wat een leuke naam! Heeft het gerommel toch allemaal doorgezet. Hopelijk is alles goed gegaan! Geniet lekker van jullie meisje :) En als je het wil delen mag het altijd!
Oh wat spannend SharonRJ! Lijkt me echt heel apart dat je weet dat je morgen naar het ziekenhuis gaat en gaat bevallen. Is misschien niet helemaal zoals je het in gedachten had, maar het is goed dat ze dit doen voor de gezondheid van je kleintje.
@Ellytje, eigenlijk zouden ze bij jou meteen een echo afspraak moeten maken. Als het iedereen keer zo onduidelijk is. Dan hebben jullie en hun ook gelijk uitsluitsel. En je mag je best wel ff *** voelen na z'n afspraak. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar op dat moment is het jou gevoel en dat moet je ook gewoon uiten!
Ik ben gisterenavond denk ik een slijmprop verloren. Zat op het toilet en voelde iets vreemds en hoorde iets in de wc vallen. Kon het helaas niet goed zien, maar daarna met afvegen (sorry) veel slijm. Dus heb het idee dat ik hem ben verloren. Zat (gelukkig) geen bloed bij. Sinds gisteren ook veel meer last van mn rug en buik. Kan niet heel lang meer staan en lopen, dan begint het echt te vervelen. Af en toe ook een steek in mn buik, maar dat is maar kort. Heb niet het idee dat de kleine al komt, maar er gebeurd in ieder geval wel vanalles...

Haha nou ik hoop dat die van mij nog ff blijft zitten :) Wil na alle feestdagen nog wel echt even genieten van mijn verlof haha. Ben morgen ook pas 38 weken dus mag nog wel eventjes :)
Grote kans dat SharonRJ toch wel de eerste gaat zijn! 
Hoe is het eigenlijk met je raam afgelopen mama mia?

Terug
Bovenaan