Januari 2020 Baby

@ons eerste kindje: verschrikkelijk ja, ik vergeet alles, behalve wat ik nog voor de kleine moet doen, maar ook daarin moet ook me soms dingen opschrijven. Ik ben echt trots als ik eens ergens aan denk wat niet met de baby te maken heeft?. 
@Ellytje: oh ja die aambei. Arme jij. Iedere keer als ik naar het toilet moet, denk ik aan je. Echt shit dat je zo laat pas geholpen wordt. Is vast nu ook wegens de feestdagen. 

@Mama mia wat jij beschrijft in het zkh en in de supermarkt is zo onwijs herkenbaar. Toevallig gingen mn man en ik vandaag ook zodat ik wat afleiding had. Maar door de kerst drukte en de warmte dacht ik dat ik flauw ging vallen. Ben toen maar bij de koffie automaat blijven zitten. Daarna moest mijn man nog een pakketje ophalen en brak het zweet me aan alle kanten uit omdat ik wéér bijna tegen de vlakte ging. Die aambei zorgt ervoor dat ik niet echt meer van huis kan, maar eerlijk gezegd zit ik daar ook niet op te wachten. Had mijn verlof eerlijk gezegd iets spannender voorgesteld met bezoekjes aan kerst markten en lekker shoppen, lunchen etc, maar dat zit er echt niet in. Ik geef me er volledig aan over. Optimaal relaxen. Dat is maar wat we moeten doen dames! 
Sterkte allemaal, we hebben allemaal zo onze eigen ongemakken. We hebben er maar mee te dealen. We maken er het beste van. We krijgen er straks een baby voor terug ❤

@Ellytje: ja, het is jammer, maar het is idd niet anders helaas. Wij hadden ook nog van alles leuks willen doen. Maar goed, dat moet vast wel een brave baby worden met alles wat ze ons nu aandoen haha. 

Stelt me wel gerust dat ik niet de enige ben die het liefst de hele dag op de bank hang! Hopen op een schat van een kindje wat heerlijk rustig is!!

@ellytje Wat vervelend van die aambei! 6 januari duurt ook echt nog heel erg lang ? Vind t wel heftig klinken dat je al zo uitgeput bent en bijna flauw valt van boodschappen doen. Wij hebben vandaag toevallig ook boodschappen gedaan samen, maar dat soort dingen gaan mij echt nog prima af.
Nu jullie t zo over indalen en gebroken vliezen hebben denk ik wel ineens: ‘Is hij bij mij wel helemaal ingedaald?’ De gynaecoloog heeft wel gezegd dat de kans erg klein is dat hij nog gaat draaien, maar niet letterlijk dat hij helemaal is ingedaald. Kan het me in ieder geval niet herinneren.. Vrijdag maar even vragen aan de VK.
Die rustige Kerstdagen klinken mij als muziek in de oren! Aangezien mijn man de 25e jarig is, ziet onze Kerst er toch wat anders uit. Ik ben zo te horen wel wat fitter dan jullie, maar kan er geen zin in krijgen..

@mama mia een uur uitloop. Dat is nogal! :eek: Was verder wel alles goed? Gewoon rustig aan doen, laat je partner de grote boodschappen doen en ga zelf voor een kleine boodschap of een klein ommetje. Goed je rust nemen! En klagen mag hier zeker! Dat doen we hier allemaal wel eens ;)
@onseerstekindje haha dat is hier erg aanwezig! Moet alles opschrijven. Zelfs als ik neer beneden loop om iets te doen dan vergeet ik al weer wat dat was.
@Ellytje Jij hebt nog dubbel pech door de aambei ook. Kan je wel een beetje je draai vinden thuis? Kan je bv wel gewoon normaal zitten? 
Ff een gekke vraag, maar wat voor soort BH hebbben jullie? Draag nu nog steeds een beugel bh, maar dat zit soms echt niet lekker meer. Een voedings BH heb ik niet perse nodig, maar kan niks anders vinden dan een voedings BH. Of zou een gewone beugelloze BH ook al fijn zijn?

@Klaasjee: ik heb ze wel met voedingsfunctie En zonder beugels. Dat laatste werkt bij mij heel fijn. Ik heb  ze van de prenatal omdat die mee konden groeien. Niet dat dat nodig was... Maar toch!

@SharonRJ: Ik gun je dat je fitter bent haha. Ik vind er zo niets aan hoor. Zag in het ZH ook nog een meid met flinke zwangere buik en die liep er ook behoorlijk fit bij. Was spontaan jaloers! 
@Klaasjee: Ik denk dat zonder beugel al verlichting brengt. 

Terug
Bovenaan