Januari 2021❤️

Ikbendoutzen: hè jeetje wat spannend! Ik duim met je mee dat alles gewoon goed zit! ?Hoe voel je je verder? 
Tukkertje: ik slik foliumzuur met vitamine D3 van Davitamon! Ook gewoon verkrijgbaar bij een drogist of online ?

Ditje dankjewel, ik heb minder klachten..de misselijkheid is weg. Verder nog wel moe. Ben nu vooral ongerust en hopenlijk komende dagen geen verlies meer.... 

Ikbendoutzen, hopelijk blijft het nu rustig inderdaad! Dat die misselijkheid weg is, is dat goed of slecht? 

Ik merk er hier nog helemaal niks van, aan de ene kant fijn natuurlijk maar het maakt ook wel onzeker. 

Poeh wat is het spannend bij sommige van jullie met dat bloedverlies, dat lijkt me echt akelig! Ik duim dat alles goed blijft gaan!
Tukkertje, ik merk ook niets en dat was mijn vorige zwangerschap ook zo. Ik ben geen dag misselijk geweest. Kreeg wel vanaf een week of 6 zere borsten en al heel snel last van brandend maagzuur. Ik werd er toen ook onzeker van, maar aan de andere kant dacht ik toen ook: laat ik er maar van genieten want wie weet komt die misselijkheid nog ;-)

Tukkertje, weet ik niet, schijnt niks te zeggen... 
Tulipaa ja klopt onzeker, vandaag gelukkig geen bloed! En als dat zo blijft hoef ik nirt ongerust te zijn. 

Veel dames hier rond de 25ste eerste echo zie ik. 

Hallo lieve allemaal,
ik zit al een paar dagen stiekem mee te lezen hier maar nu zoveel onzekerheid dat ik toch maar even een berichtje schrijf.
Vorig jaar hebben wij helaas met 7 weken een miskraam gehad en wij waren dan ook dolgelukkig om afgelopen donderdag een positieve test in handen te hebben. Door de miskraam onwijs onzeker geworden en vertrouw helemaal niks meer dus echt blij durfden we nog niet te zijn.
Nu heb ik gister nogmaals getest en nu is het streepje veeeeeel lichter als de rest van donderdag... dus ik dacht het is avond, laat ik in de ochtend nog eens testen. Dus vanochtend weer getest en nu is die nog weer lichter... :( 
Wat denken jullie? Die test van donderdag is een andere test als de testen van gister en vandaag maar ik vrees gewoon weer het ergste. 

Is de groep annoniem/niet vindbaar & niet zichtbaar voor anderen dat je lid bent? 

Wij hebben het blijde nieuws nog niet gedeeld.

Terug
Bovenaan