Januari 2021❤️

Bedankt allebei! Vanmorgen nog 2 testen gedaan waarvan 1 van cb en beide we positief. Zou het gaan toch echt.. Maandag ga ik zeker bellen! Als ik uit ga van 40 weken vanaf de ovulatiedag komt ik op 21 januari uit.

Ik las op de site van de vk dat ik beter foliumzuur en vitamine D kan slikken. Haal je dit gewoon bij de drogist? 

@Anoek en Ditje, mag nu eerder voor een echo. Heb helaas sinds gisteren bloedverlies, voel me zo onzeker en ellendig! Krijg vanmiddag te horen wanneer. Ze gaven aan dat de regels wat versoepelt waren. 

@alle andere dames: Welkom en gefeliciteerd! 

Dankje! Gisteren was ik echt wel in de paniek. Ik krijg nu 11 mei de eerste echo om toch wat eerder een en ander te kunnen checken. Proberr voor nu mn eig ern rust te bewaren en maar hopen dat t niet doorzet. 

[quote quote=10317033]Bedankt allebei! Vanmorgen nog 2 testen gedaan waarvan 1 van cb en beide we positief. Zou het gaan toch echt.. Maandag ga ik zeker bellen! Als ik uit ga van 40 weken vanaf de ovulatiedag komt ik op 21 januari uit. Ik las op de site van de vk dat ik beter foliumzuur en vitamine D kan slikken. Haal je dit gewoon bij de drogist?[/quote]
Je telt 40 weken vanaf 1e dag menstruatie laatste cyclus, of 38 weken vanaf ovulatie, dus niet 40 weken vanaf ovu! 

Het is heel belangrijk dat je indd foliumzuur neemt, je hebt van die zwangerschapsmultivitaminen daar zit bijvoorbeeld ook ijzer en vitamine b ed in. Ik heb de zwangerschaspstabletten  van kruidvat eigen merk

@ikbendoutzen
Bedankt dat wist ik niet! 
En als ik die zwangerschapstabletten neem, ben ik in 1x klaar? Dan heb ik zeg maar alles te pakken? 

Terug
Bovenaan