Januari 2021❤️

Hallo allemaal! Ook ik meld me voor deze groep? ik ben Roxanne, 29 jaar en heb 1 zoontje van 14 maanden.
En nu.. Gister was mijn NOD en durfde ni gelijk te testen.  Dit was ronde 4 en ik was bang voor teleurstelling.  Bij ons eerste kindje was ik gelijk na stoppen van de pil zwanger en nu op de 1 of andere manier bang dat het niet ging lukken.  Maar na 2 nachten wakker liggen kon ik niet meer wachten! Met resultaat 2 positieve testen!
Volgens de berekening uitgerekend op 8 januari. Vind het allemaal heel spannend weer. 
Fijn om hier mee te kunnen lezen en het kunnen uiten gezellig!

Hallo allemaal! Ook ik meld me voor deze groep? ik ben Roxanne, 29 jaar en heb 1 zoontje van 14 maanden.
En nu.. Gister was mijn NOD en durfde ni gelijk te testen.  Dit was ronde 4 en ik was bang voor teleurstelling.  Bij ons eerste kindje was ik gelijk na stoppen van de pil zwanger en nu op de 1 of andere manier bang dat het niet ging lukken.  Maar na 2 nachten wakker liggen kon ik niet meer wachten! Met resultaat 2 positieve testen!
Volgens de berekening uitgerekend op 8 januari. Vind het allemaal heel spannend weer. 
Fijn om hier mee te kunnen lezen en het kunnen uiten gezellig!

Hallo allemaal, 
Hier was gister mijn NOD, ik heb toen nog niet getest want verwachtte weer een teleurstelling. Maar vanmorgen kon ik het toch niet laten en heb ik de test gedaan. Hij was positief, maar ik houd een slag om de arm want ik ben als de dood toch nog ongesteld te worden. 
Hoeveel dagen na de positieve test hebben jullie de vk gebeld? En zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken? 

Herkenbaar Tukkertje! Ik ben nu 5 weken en heb elk toiletbezoek de angst dat ik bloed!
Ik heb vorige week eind van de maandagmiddag een test gedaan in een opwelling en die was vaag positief, dinsdagochtend 4 positieve testen! Ik wilde nog even tot deze week wachten met het bellen van de verloskundige, maar realiseerde me opeens dat ik een zalfje en melatonine gebruikte en of dat wel mocht met een zwangerschap. Dus de dokter gebeld om dat te checken en die zei meteen bel de verloskundige maar vast, want een positieve test is een positieve test! En bij de verloskundige waren ze ook meteen heel vriendelijk en vonden ze het goed dat ik alvast belde haha! Dus lekker bellen maandag hoor! 

Wat leuk! Allemaal gefeliciteerd hoor! ?? 
Tukkertje: Ik heb positief getest voor mijn nod, en heb afgewacht tot mijn nod zelf voor dat ik de verloskundige heb gebeld. Je kan inderdaad meteen bellen als je een positieve test in handen hebt! ?

Ik mag me ook hier melden! Vanmiddag er achter gekomen dat ik zwanger ben! Totaal niet verwacht, want ons 1e kindje (10 maanden) is na een medisch traject geboren. We zijn nog in shock, vooral mijn vriend haha, maar super blij! Als ik uitga van de eerste dag van vorige menstruatie dan kom ik op 31 december uit, maar ik verwacht eigenlijk rond 8 januari te zitten, mijn cyclus duurde nog wat langer. Ik ben pas een paar keer ongesteld geweest, heb tm 9 maanden bv gegeven.

Hoi allemaal,
Vanmorgen een positieve test gehad. Ik wilde me gister al aanmelden want ik voelde het al aan alles, maar vond het zo stom om aan te melden zonder test :) as dinsdag zou pas mijn menstruatie dag zijn.
Is er al een Facebook groep? Daar zou ik me graag bij aanmelden. Groetjes!

Terug
Bovenaan