Januari 2021❤️

Oh dat is echt laat tukkertje, balen! De acht weken echo gaat inmiddels toch gewoon door?
Ik mag 20 mei voor de echo. Door mijn onregelmatige cyclus weten we niet hoe ver ik ben. Zou nu 4+4 kunnen zijn, maar ook al bijna 6 weken. Ik denk eigenlijk echt nog heel pril, maar dat gaan we de 20e dus zien.
Ik klets ook liever hier en niet op Facebook of whatsapp dus ik blijf lekker hier rondhangen.

Beetje onwenning; zo mee kletsen is niet helemaal mijn ding en dus nieuw. Maar ik lees al een tijdje me, dat deed ik ook al tijdens mijn eerste zwangerschap, en laat nu tóch maar van me horen. 

Ik ben zwanger van ons tweede kindje, voorlopige uitgerekende datum 1 januari (wát een datum, haha) en 19 mei de eerste echo. We hebben al een dochter van 14 maanden en nummer 2 komt iets sneller dan verwacht, maar is zó welkom! 
Spannend allemaal, leuk om jullie verhalen te lezen! 

De eerste dagen had ik redelijk last van bandenpijn. Intussen gaat het beter, eigenlijk jammer ?
Zit bij jullie de schrik dat er iets mis gaat ook in? Hier nog 11 dagen tot de 1e écho. Op 6,5 weken dan. 

Minouche en belgogermano welkom! En van harte gefeliciteerd!    Belgogermano jij hebt ook mooi vroeg je eerste echo! Ik hebm over een weekje al, eerst was ik vooral keihard aan het genieten totdat k vrijdag bloedverlies kreeg, toen ging dat genieten over in panieken.  Gelukkig nu weer oke. Ben je zelf ongerust?
Wil vooral positief denken en zolang het tegendeel bewezen is er gewoon vanuit gaan dat t goed gaat:) wij hebben er 16 maanden op moeten wachten en in de mm gezeten, dus wij ervaren het echt als geweldig!!

Wauw! Gefeliciteerd allemaal, toevallig dat jullie met 3 tergelijk zijn. 

Ik mag me ook aanmelden. Vandaag zou mijn NOD zijn, maar kon het niet laten om gister al te testen. En ja hoor, een streepje! Vanmorgen weer een test gedaan, en hij was nog donkerder. Het is dus echt waar. We zijn zwanger van ons eerste kindje. 

Volgens mijn eigen berekening zou ik zijn uitgerekend op 12 januari. 

IKbenDoutzen, ongerust niet echt, maar af en toe denk ik er wel aan. Maar we genieten vooral ook, ookal is het niet het eerste :)

ClauClau, proficiat! Fantastisch he, dat 2e streepje zien staan?

@BelgoGermano ja dat is zo onwerkelijk. Na veel teleurstellingen ga er er eigenlijk vanuit dat er weer niks te zien is. Dan is het een extra verassing haha. 

Hoe gaat het bij jullie? Al last van kwaaltjes? 

Zelf heb ik erg gevoelige borsten. En voel me vol en opgeblazen, en eten heb ik al helemaal geen zin aan. Probeer me er maar toe te dwingen om wel wat te eten.

Terug
Bovenaan