Januari 2021❤️

Ohjee, ik begrijp je gedachtengang en gevoel.
Ik heb geen idee of daar verschil in kan zitten eigenlijk. *fingers crossed* voor jullie dat alles goed mag gaan deze keer!!!

ikbendoutzen: Fijn dat het bloeden gestopt is! Is toch wel weer een beetje positief zo! ?
Tukkertje: ik ben ook nog totaaaal niet misselijk, juist last van vreetbuien ?. Wel ontzettende zere borsten, en her en der een krampje (dat vind ik heel eng haha). Mag verder niet klagen denk ik! 

Suzanx: aaah.. lastig. Ik denk dat het misschien beter is als je met de zelfde testen blijft testen? Geen idee hoor! Hoop dat alles gewoon goed gaat! ?

Hoi allemaal,
gefeliciteerd met jullie positieve testen! Vanochtend heb ik ook een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Alleen mijn man weet het nog, en verder houden we het nog even voor ons.
Mijn vorige zwangerschap liep uit op een miskraam, dat was schijnbaar al heel vroeg in de ontwikkeling gebeurd maar kwam pas na 10 weken, bij de eerste echo aan het licht en toevallig die dag ook op gang. Best vervelend allemaal.
Dus nu een klein vreugdedansje en als ik maandag de verloskundige bel even vragen of een eerdere echo mogelijk is. De vorige keer gaven ze aan dat bij mijn volgende zwangerschap een echo bij 8 weken prettig zou kunnen zijn, voor de gemoedsrust. Even aftellen nog dus.
Wat doen jullie in de tussentijd? Ik vind dat wachten wel lastig hoor!!

Suzanx jeetje kan me voorstellen dat je heel onrustig daarin voelt. Wellicht kun je morgenochtend met een zelfde type test nog eens testen. Hoeveel dagen zit je nu? 

Ditje thnx ja echt blij en nu hopen dat t iets eenmaligs was. Vandaag en gisteravond zijn we gaan praten over namen omdat ik me weer wat positiever wilde voelen. 

Fauve gefeliciteerd met je zwangerschap! Ze doen nu alweer wat vroegere echos  ik heb in week 7 mn eerste, omdat ik wat bloedverlies had. Dus je zou best kunnen cragen en aangeven dat je onzeker bent. Wens je een hele goede zwangerschap!

Bedankt voor jullie reacties! 
Heb nog een keer dezelfde test als de eerste test gedaan en deze streepjes kwamen vrijwel overeen dus hoop dat het gewoon goed is! 

Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat, las wel wat dingetjes over bloed verlies maar moet nog even alles goed terug lezen.
Hoe denken jullie over een whatsappgroepje? (Ik vind zelf dit forum irritant hahah maar vind het wel heel fijn om contact te hebben) Mocht er interesse in zijn hoor ik het graag en wil ik het met alle liefde opzetten! 

Hier heb ik ook wel belang bij een ander groepje (als in what's app of fb) dan dit forum. Ik vind het niet heel handig opgezet en een beetje traag, maar dat kan ook aan mijn telefoon liggen. 

Ik hoef persoonlijk gern facebook of whatsappgroep, vind dat niet anoniem,heb persoonlijk ook echt niks met facebook,en nog niet iedereen weet het. Schrijf al een tijdje met een andere groep mee en voor mij is dit echt prima. 

Terug
Bovenaan