Januari 2021❤️

Wat fijn die goede nipt-uitslagen! Ik heb helaas nog geen uitslag en begin het stiekem best wel spannend te vinden.. dinsdag is het 2 weken dus dan hoop ik toch wel iets te horen!
Fijn dat iedereen zich een beetje beter begint te voelen! Bijna de termijnecho voor veel, spannend!
Wij tellen af naar 14 juli dan hebben we de pretecho en kunnen we lekker naar de baby kijken en hopelijk weten we dan het geslacht!

Waar is jouw Nipt naartoe gestuurd Anoek? Scheelt misschien wel per centrum, hoe snel ze zijn? De mijne was naar t AMC gestuurd. Het is geloof ik ook erg druk met aanvragen, er is serieus een beetje een corona babyboom geloof ik! In een appgroep met 5 oud collega's bleken er deze week nog 2 zwanger te zijn, naast mij! 
Ik moet de pretecho nog plannen, maar hopelijk met 3 weken, dan weten we het geslacht! Zo spannend en leuk. 
M'n klachten zijn nog steeds een stuk minder gelukkig. Het hoogtepunt lag inderdaad rond de 9 weken dus sommigen van jullie zitten daar nog middenin.. sterkte!!

Leuk om veel positieve verhalen te lezen!
Misschien een rare vraag, maar ik plaats weleens berichten maar krijg geen reactie van niemand. Zien jullie mijn reacties wel?

Fijn al die goede berichten! Ik ben al een klein beetje gespannen voor de termijnecho, maandagochtend mag ik! 

@Faatje er zijn heel veel berichten dus soms lees ik eroverheen. Soms typ ik een bericht en dan wordt het niet geplaatst... wat is je vraag?

@Sanne, mijne naar het VUMC en de verpleegkundige had inderdaad al gewaarschuwd voor drukte, maar het begon vanochtend toch een beetje te knagen.. maar ik denk dat je gelijk hebt hoor, zal vast aan de drukte liggen! Dankjewel in ieder geval!
@Faatje denk dat het vooral de vele berichten zijn en ook dat het een beetje een statisch forum is. Maar idd, heb je een specifieke vraag waar je het antwoord op mist?
Spannend maandag @unity we zullen aan je denken!

Jaaa wij hadden een goede echo! Zooooo bijzonder, echt al een klein mensje! Morgen bloedprikken voor NIPT en volgens de verloskundige binnen een week de uitslag. Weer wat gezonde spanning maar vandaag echt in de wolken. 
Hoe is het met jullie?

Unity wat heerlijk! Super, geniet ervan! Wat is je uitgerekende datum?  
Al meer dames die een buikje beginnen te krijgen? Ik zit nu op 13+2 en merk dat mn buik toch echt wat boller is, buitenwereld ziet dit nog niet. 

Wat fijn Unity! Er is echt veel goed nieuws in deze groep, ik hoop dat de hele bulps die deze week en begin volgende week mogen voor de termijnecho daarbij kunnen aansluiten!
Hier wel echt een zichtbaar bolletje, ik ben nu 10+4 en ik denk dat ik het met 15 weken kan vergelijken met de eerste zwangerschap. 's Avonds lijk ik wel 20 weken zwanger... Vorige keer ook snel een buikje gekregen in verhouding maar tussen 22-30 weken nauwelijks gegroeid. Ik draag nu ook al wel zwangerschapskleding wat het absoluut accentueert maar ik voel me liever comfortabel dan het verbergen in te strakke spijkerbroeken! 
Ik weet nog wel dat ik het de eerste keer echt heerlijk vond om zichtbaar zwanger te zijn (en er niet net tussenin te zitten, is ze aangekomen of....), dus lekker van genieten als het moment komt dat iedereen het kan zien @Doutzen!

Terug
Bovenaan