Januari 2021❤️

Mijn buik is ook echt meer opgezet, maar ik lijk eerder nog 'dik' dan zwanger. Helaas had ik nog wat extra kilo-tjes van de vorige zwangerschap.
Sinds gisteren lijkt de misselijkheid ineens enorm toe te nemen, morgen 10 weken dus hopelijk zwakt het ook snel weer af. 
Vandaag intake gehad bij de verloskundige. Best een hoop info gehad in verband ik bij de vorige zwangerschap, een zwangerschapsvergifiting en zwaar bloedverlies na de bevalling had. Ga vanaf deze week een soort asperine slikken om het risico op herhaling van de vergiftiging te verkleinen. Toevallig iemand uit de groep die dit ook heeft? Verder 'moet' ik dus ook medisch bevallen, maar vooralsnog wel met verloskundige dus daar ben ik heel blij mee. Ook heb ik het hartje gehoord via de doptone. Super blij mee want de kans was klein.
Volgende week eindelijk de termijnecho!!

Fijn, Unity, de goede echo! 
En CvdLB, wat bijzonder dat jij het hartje hebt gehoord! Ik had bij m'n vorige zwangerschap pas helemaal op het eind zwangerschapsvergiftiging ontwikkeld. Mocht wel nadenken of ik aspirine wilde gaan gebruiken, maar het werkt ook bloedverdunnend. Dat in combinatie met continue bloedingen die ik ook deze keer weer heb, heeft me doen besluiten het niet te gebruiken.
Zelf vind ik dat mijn buik al echt wat dikker is. Mijn gewone broeken passen niet echt fijn meer, alleen met knoop open haha. Maar anderen kunnen het nog niet zien. Wel leuk, hè IkbenDoutzen, dat je het zelf al wel kan zien! 

M lies, goed dat je zelf hebt meegedacht. Altijd goed om afwegingen persoonlijk te maken. Ik heb het in de 36e week ontwikkeld, dus ook laat. Zelf ga ik het wel slikken, verder geen last van bloedingen gehad. Ben wel benieuwd hoe mijn maag (met de misselijkheid) er op gaat reageren. 

Yaay! Een hele goede termijnecho gehad. Wat een opluchting. De kleine leek zelfs even te 'zwaaien' haha! We zijn twee dagen vooruit gezet, dus nu 11+1. Ik voel mij in de avonden vaak nog wel beroerd, maar ondertussen zweef ik op een wolkje van geluk. 
We hebben direct een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling begin augustus, dus heb weer wat om naar uit te kijken. In de komende dagen bloedprikken (o.a. voor nipt), inschrijven bij de kraamzorg en de nieuwe woning bezichtigen, dus lekker druk bezig!

Ik moet vanaf 12 wkn ook aspirine gaan slikken ivm risico's door tweelingzwangerschap.
Woensdag nog even naar de vk om te praten, dan zou eigenlijk de termijnecho zijn maar die is nu 9juli bij de gyn. Spannend allemaal, ik kan niet wachten totdat ik bevestiging heb dat alles ws goed zit.
Misselijkheid gaat op en af, ben gestopt met medicijnen want hoef niet te spugen gelukkig. Wel weinig eetlust, vooral met avondeten. 
Heb vooral mega last van onderrug, lijk wle een oud omaatje

Ik heb heel wat gemist, maar ik zie alleen maar goede berichten op de laatste pagina's! Fijn! 
Wij hebben morgen de termijnecho, maar ik ben verkouden geworden, dus ik weet niet of hij door mag gaan ?. Ik heb de VK nog niet kunnen bereiken erover. 

Ik moet ook aspirine slikken maar bij mij is dat omdat ik hoge bloeddruk had in de 1e zwangerschap. Ik ben nu bijna 1 week bezig met het slikken van aspirine. 
Ik ben bij de eerste bevalling ook ingeleid en zou het nu wel leuk vinden als het spontaan zou beginnen de bevalling. 

Mijn uitgerekende datum is 15 januari @ikbendoutzen! Nu 11+3 (precies wat ik online had berekrend haha)
Kwam vorige week nog wel weg met fladderjurkjes, maar met de regen van de komende dagen ga ik toch maar voor de zwangerschapsbroek. Ook al ben ik nog niet zo ver, krijg ik rode striemen van mijn huidige jeans. Kan ook niet de bedoeling zijn denk ik maar! 
Veel dames hier krijgen een tweede volgens mij! Niet te verwarren met de twee van @Lott haha ;-)

Terug
Bovenaan