Januari 2021❤️

Haha @unity ?, het valt mij nog mee met mn buik! Was echt bang dat hij nu (10+2) al mega zou zijn maar pas nog steeds een paar broeken ?. Na de termijnecho ga ik mezelf wel trakteren op een echte zwangerschapsbroek 

Wat fijn al die goede berichten hier! Ik heb vorige week bloed laten prikken voor de nipt dus nu afwachten, vind het wel heel spannend weer! Mijn buikje groeit ook al wel idd, maar dat is niet zo gek bij een tweede zwangerschap kort op de eerste. Ik kan het de ene dag beter verbergen dan de andere. De kinderen en ouders op mijn school weten nog van niets, wil graag even de nipt afwachten dus hoop dat die uitslag snel binnen is!

Kraamzorg regelen is hier trouwens een drama. Ik zou graag een zelfstandige kraamhulp hebben omdat ik dan bijna zeker maar 1 gezicht aan het bed heb (bij grote organisaties schijnt dat nog eens voor te komen) maar ik heb al 3 afwijzingen, en ben dus net over de 11 weken!
2 kinderopvanglocaties in de buurt ook al geen plek op de dagen die we willen dus er zullen wel veel baby's geboren worden het komende jaar...
Ik wilde zelf wachten op een goede termijnecho en volgens mijn verloskundige was ik nog ruiiiiim op tijd, maar als het even kan zou ik dus wat eerder dit soort dingen gaan regelen

HOERA wat een mooie berichten! En ik voeg er nog eentje toe! Zojuist een goede uitslag van de NIPT gekregen, toch wel een opluchting❤

Mariekesep, lijkt mij inderdaad ook heerlijk als het echt zichtbaar is! Wanneer heb jij je termijnecho? 

Cvdlb  ik lees een aantal berichten over zwangerschapsvergiftiging, komt dat zo vaak voor? Dat is niet standaard toch? Wanneer heb jij je termijnecho? 

Mlies klopt, toch wel bijzonder, kan proberen mn buik in te trekken sochtends maar je ziet toch een klein bolletje. En sinds gisteren meen ik ook echt een en ander te voelen! Gevoel wat ik niet kende...kan eigenlijk niet missen.... 

Zwaantje wat heerlijk, geniet lekker van je wolk!!

Lott fijn dat t overgeven is gestopt! Wat jouw onderrug betreft, niet leuk, ik zou je echt kunnen aanraden om naar een bekken(fysio)therapeut te gaan, ik heb er veel aan gehad. Zij geven je adviezen en oefeningen die echt helpen! 
Sokw ging je echo vandaag door?  Ik hoop het voor je

Unity Dat dacht ik inderdaad ook al voor veel dames niet t eerste kindje.  Voor mij wel,  voor welke dames is het ook het eerste kindje?

Doutzen, nee volgens mij niet al ben ik geen expert natuurlijk.Ik had een zwangerschapsvergifiting in mijn vorige zwangerschap, dus vandaar dat we nu de risicos proberen te minimaliseren.
Je kan het volgens mij pas vanaf 20 weken krijgen, dus voorlopig geen zorgen voor onze groep. De klachten waren voor mij redelijk duidelijk en ik denk dat de verloskundige je hier nog over inlichten. Belangrijkste tip die ik kan meegeven is echt naar je lichaam luisteren en als je iets merkt de VK bellen om het te overleggen of te laten checken. Dan zit je altijd goed. 

Terug
Bovenaan