Gefeliciteerd Anoek, fijn!
En ikbendoutzen, ik voel ook al wat kriebelen vanbinnen aan het eind van de dag. Bekend gevoel, maar bij de eerste viel het me pas met 17 weken op. Heerlijk wel zo'n mini teken van leven!!
Ik heb al best een buik en dus idd ook al zwangerschapskleding aan, denk dat ik met de eerste pas rond 18 weken de buik had die ik nu met 13 weken al heb. Wel leuk, alle bevestiging (behalve de misselijkheid haha) is welkom!
Hoe is het met de misselijkheid bij jullie? Hier alleen nog eind vd dag, bij moeheid en afgelopen week met de hitte ook wel flink. Maar zo'n verschil met het begin dus ben er erg blij mee. Overdag op werk ook gewoon weer energiek en op volle kracht. Lang leve het tweede trimester.
Die berichten over kraamzorg die vol zit zijn wel spannend zeg.. want ook al ben je op tijd, in een echte babyboom dan heb je alsnog maar halve dagen een kraamhulp.. maarja het is zoals het is. Overigens qua meerdere gezichten, het is zeker fijn steeds dezelfde te hebben, maar ik startte vorige keer met 3 dagen kraamafdeling. Daar had ik elke dienst een ander, maar dat waren allemaal schatten en ze wisten wat ze deden dus ondanks de wisselingen was het niet erg. Maar daarna wel een super lieve kraamhulp voor een week, dus in hoop stiekem dat zij gewoon weer komt dit keer;-).
Sokw hoop dat je verkoudheid over is gegaan en je je echo hebt kunnen hebben!
Tulipaa hopelijk snel de Nipt uitslag!
Aan anderen die ik nu vergeet gefeliciteerd met mooie nipt uitslagen en echo's. Succes voor de wachtenden.. keep us posted!