Januari 2021❤️

Gefeliciteerd Anoek, fijn! 
En ikbendoutzen, ik voel ook al wat kriebelen vanbinnen aan het eind van de dag. Bekend gevoel, maar bij de eerste viel het me pas met 17 weken op. Heerlijk wel zo'n mini teken van leven!!
Ik heb al best een buik en dus idd ook al zwangerschapskleding aan, denk dat ik met de eerste pas rond 18 weken de buik had die ik nu met 13 weken al heb. Wel leuk, alle bevestiging (behalve de misselijkheid haha) is welkom!
Hoe is het met de misselijkheid bij jullie? Hier alleen nog eind vd dag, bij moeheid en afgelopen week met de hitte ook wel flink. Maar zo'n verschil met het begin dus ben er erg blij mee. Overdag op werk ook gewoon weer energiek en op volle kracht. Lang leve het tweede trimester.
Die berichten over kraamzorg die vol zit zijn wel spannend zeg.. want ook al ben je op tijd, in een echte babyboom dan heb je alsnog maar halve dagen een kraamhulp.. maarja het is zoals het is. Overigens qua meerdere gezichten, het is zeker fijn steeds dezelfde te hebben, maar ik startte vorige keer met 3 dagen kraamafdeling. Daar had ik elke dienst een ander, maar dat waren allemaal schatten en ze wisten wat ze deden dus ondanks de wisselingen was het niet erg. Maar daarna wel een super lieve kraamhulp voor een week, dus in hoop stiekem dat zij gewoon weer komt dit keer;-).
Sokw hoop dat je verkoudheid over is gegaan en je je echo hebt kunnen hebben!
Tulipaa hopelijk snel de Nipt uitslag!
Aan anderen die ik nu vergeet gefeliciteerd met mooie nipt uitslagen en echo's. Succes voor de wachtenden.. keep us posted!

Ik zou eigenlijk vandaag de termijnecho hebben bij de vk maar omdat het een tweeling is heb ik m pas volgende week bij de gyn. Omdat ik zo geschrokken was dat het een tweeling was bleef de afspraak voor vandaag staan, dat vond ik erg fijn. Ook mochten we even kijken naar de pindas. Ze zijn supergoed gegroeid en de hartjes kloppen. Dat stelt me wat gerust en voel me best blij nu. 
Nu nog wachten tot volgende week donderdag, kan niet wachten! 

Fijn Lott!
Unity, ik heb zelf nog niks gekocht. Wil toch eerst het geslacht afwachten, voor een jongetje heb ik alles eigenlijk gewoon nog in huis van de eerste. Wel al een paar lieve cadeautjes gehad met oa een pakje en een zacht speeltje. Maar ben wel op markplaats aan het kijken omdat ik een vrij dure wipstoel op het oog heb die ik wil hebben etc dus als daar een goeie voorbij komt, dan koop ik die wel alvast. Jij?

Wij nog niet, als ik de termijnecho heb gehad wil ik wel heel graag een leuk pakje kopen en mijn vriend er ook een laten uitzoeken. We hebben al wel wat dingen gekregen maar die stop ik steeds in de babykast want wil eerst soort van zekerheid hebben ?

Ik heb ook nog niets gekocht, wil even de nipt afwachten en misschien zelfs de 20 weken echo. Vorige keer hebben we net daarvoor de kinderkamer enzo uitgezocht en die mag je bij Babypark altijd annuleren of terug op laten halen mocht het onverhoopt mis gaan. Ik denk dat we na de vakantie voor een kinderkamer gaan kijken (dan ben ik zo'n) 18 weken, maar of we dan ook al iets kopen dat weet ik niet. Ik heb het vorige keer al wel met 5 maanden laten bezorgen, vond het heel fijn dat er echt een kamertje was zodat ik kon wennen aan het idee. 

Ik kon me laatst niet inhouden bij de Hema, heb toen een romper en broekje gekocht. Wil verder met kleertjes wachten tot we weten wat het wordt. Voor een meisje heb ik nog veel kleertjes, de meeste dingen ongedragen. 
Qua kamertje staat alles er nog van mijn dochtertje, ook ongebruikt, omdat ze haar hele leventje in het ziekenhuis heeft gelegen. Dus daar hoef ik niet veel meer aan te doen. Koop straks alleen nog wat accessoires en wat spullen die ik bij de eerste te duur vond, maar er nu wel bij kan kopen. 

Terug
Bovenaan