Januari 2021❤️

Voor het kamertje hebben wij al mijn eigen baby kledingkast van vroeger staan. Die krijgt alleen een likje verf. Qua commode gaan we zon ikea hemnes ladekast kopen en dan nog twee ledikantjes. Van ikea zagen er wel prjma uit dus begin daar even met kijken ? en een schommelstoel hebben we ook al, die heefr mijn opa vroeger gemaakt. Heel gaaf dar die spullen een tweede leven krijgen!
Maar ga alles pas na 20 wkn echo doen dnwk ik, toch een opluchting als al die belangeojke momenten zijn geweest!
Zo spannend allemaal!! 

Wij hebben op een knuffeldoek na, nog niks gekocht. Zijn nog een beetje in dubio over waar we de baby gaan laten, of ja in welke kamer haha. Zoontje zal ongeveer 1 jaar en 8-9 maanden zijn als de baby komt, dus twijfelen of we een ledikant bij kopen. Ons zoontje heeft ongeveer 3 maanden in het wiegje gelegen op onze kamer. Dus mogelijk hebben we pas echt een kamertje nodig als de baby niet meer op onze kamer slaapt. Zag laatst wel een ledikant wat je kan ombouwen naar een peuterbed, dat is ook nog een optie. Dan zou de baby dus de huidige (baby) kamer krijgen en juist mijn zoontje een nieuwe kamer.
M lies, wat een verdrietige periode heb jij (gehad) zeg. Hoe ervaar je deze zwangerschap? 

Wij hebben alleen een knuffeltje gekocht tot nu toe. Ons zoontje is helemaal gek op zijn Happy Horse konijn dus we hebben voor de tweede baby dezelfde knuffel in een andere kleur gekocht. Verder wil ik wachten tot we het geslacht weten. Als het een jongetje is hoef ik qua kleding heel weinig aan te schaffen. Mijn gevoel zegt dat we straks twee zoons hebben maar als het goed is weten we dat zeker op 4 augustus!
We moeten sowieso wel aan een tweede kamertje, bij de geboorte zal hij pas 16/17 maanden zijn bij de geboorte dus ligt dan nog wel in zijn ledikant voorlopig. We hopen heel erg voor de bevalling te kunnen verhuizen naar een koopwoning. Nu hebben we geen extra kamer beschikbaar. Nu zal de baby in het begin bij ons liggen dus nog even kan maar ik wil liever niet weer vlak na de bevalling verhuizen.
@IkbenDoutzen: ik mag morgen om 12:10 voor de termijnecho. Begin nu best wat zenuwachtig te worden. 

Hahaha mijn pinterest bord staat helemaal vol! We hebben zelf nog niet heel veel gekocht, een shirtje met I ❤ papa toen mijn man jarig was en verder vooral het een en ander gekregen. Ik wil ook eerst het geslacht afwachten, nog 12 dagen hopelijk! 
We gaan zaterdag wel voor het eerst samen naar een babywinkel, even wat inspiratie opdoen en gewoon voor de leuk!

Ik ben vandaag al gebeld met de uitslag van de nipt. Alles was in orde, wat een opluchting! Ik had er echt serieus stress van pfff. Meteen de leerlingen ingelicht dus dat was erg leuk!

Terug
Bovenaan