Januari 2021❤️

Vandaag onze 12 weken echo gehad, alles zag er goed uit, baby bewoog alleen zo extreem veel dat er geen goede meting gemaakt kon worden voor m’n uitgerekende datum. Dus ik mag morgen weer terug komen. 

Wat fijn voor jullie, al die positieve nipt uitslagen. Wij laten de nipt niet afnemen en zitten dus ook niet in spanning daarvoor ;-) 
Mlies wat heftig om te lezen, zal een beladen zwangerschap zijn, hopelijk kun je wel genieten.

Gefeliciteerd Tulipaa! Fijn nieuws!
En M Lies ben inderdaad ook benieuwd hoe je het nu ervaart, zal vast erg dubbel zijn, blijdschap en verdriet en spannend.. 
Qua ledikantje heb ik toen de stuva/fritids van IKEA voor 50 euro via marktplaats gekocht. Vond hem handig met de extra lades (hadden kleine babykamer) en kan idd ook als peuterbed gebruikt worden. Die schaf ik nog een keertje aan.
Oh en nog een tip, meld je aan bij de Consumentenbond. Is iets van 25 euro ofzo voor een jaar maar ik heb er heel veel aan gehad met spullen kopen voor de kleine. Ze testen echt op veiligheid en ook op een goede prijs, waar je in een baby winkel toch snel op angst of door fancy merken wordt overgehaald. Kinderwagen, camping bedje, autostoeltje en bijv ook een IKEA matrasje dat met maar 40 euro de tweede beste koop was. Naja heeft ons in elk geval wel een hoop bespaard. En keek dan vaak of ik het netjes via marktplaats kon kopen (al wilde ik bijv een matrasje wel nieuw hebben). 
Hier moet eerst nog verbouwd worden, als het goed is september/oktober dus dat wordt nog een pittige tijd denk ik. Daarna pas een kamertje maken.. maar ach komt wel goed!

Hallo allemaal!
Ik haak ook nog even aan bij dit topic.
Ik ben Lin, op 20 januari uitgetekend van onze tweede. We hebben al een blije meid van 10 maanden rondkruipen hier :)
Afgelopen maandag echo gehad en alles was goed en afgelopen woensdag bloed laten prikken voor de NIPT, dus nu in spanning afwachten. Ik hoop heel erg dat komende week de uitslag al komt zodat ik het nog voor de zomervakantie op mijn werk kan vertellen :)

Welkom Lin! Hier waren de Nipt uitslagen best wisselend in hoe lang het duurde. Mijne was er snel, met een week. Hoop dat jij hem ook snel hebt!

Welkom Lin en Tulipaa, wat fijn dat de uitslag goed was! 
Deze zwangerschap is voor mij wel extra beladen inderdaad. Heb wel veel vertrouwen, dat is fijn. Hoewel de echo's altijd spannend zullen blijven. Merk wel dat er door het zwanger zijn ook meer herinneringen boven komen aan de vorige keer. En nog iets vaker denk ik 'wat als...'
Merk aan mijn omgeving dat iedereen wel extra blij is als ze horen dat ik zwanger ben. Dat maakt het ook extra speciaal. 

Mariekesep, kan me de spanning nog goed herinneren! Hoop op een mooie echo morgen voor jou! Laat je weten hoe het ging? 

Tulipaa, wat fijn een goede nipt! 

Terug
Bovenaan