Januari 2021❤️

Mlies  wat een heftig verhaal, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik hoop en wens je in elk geval een heel goede zwangerschap toe! 
Mamavantwee jeetje dat je babytje zo lekker actief was zeg! Hoop dat ze morgen een mooie meting kunnen doen!

Hier al wel wat spulletjes gekocht, een te lief boxpakje, ook al wat dingetjes gekregen aan speelgoed, kruiken en badje. Ik verzamel alles rustig en heb er zelf een goed gevoel bij nu ik over die 3 maanden heen ben en een goede nipt heb gehad, tuurlijk zijn er nooit garanties maar hebben er lang op moeten wachten dus eigenlijk kon ik ook gewoon echt niet langer wachten om al die spullen te kopen waar ik al tijden van droomde maar alleen maar voor een ander kon kopen...  nu wil ik er ook gewoon volop van genieten! 

Mlies ik kan me voorstellen dat het extra beladen is. Na zoiets vreselijks te hebben mee gemaakt zit het onbezorgd zwanger zijn er niet meer in. Ik vind het fijn om te lezen dat je veel vertrouwen hebt en zo te horen hebben jullie fijne mensen om je heen! 

Yes, hier een goede termijnecho gehad! Uitgerekende datum is 19-01-2021 geworden. Een paar dagen vooruit gezet. Baby werd mooi in beeld gebracht en sprong aan het einde ook nog lekker even heen en weer. Helaas dit keer wel placenta aan de voorkant (vorige keer achterkant) dus het duurt voorlopig nog weken voordat ik iets ga voelen waarschijnlijk. Nu op naar de screening en dan over een paar weken weten we hopelijk wat we krijgen :)
@Mlies: wat verdrietig moet het voor jullie zijn geweest en nog altijd zijn. Fijn dat jullie er vertrouwen in hebben, ik wens je een hele fijne en ongecompliceerde zwangerschap toe!

@Mlies wat heftig zeg ? kan me voorstellen dat het allemaal extra spannend is
@mariekesep jeej wat fijn, gefeliciteerd!! 

[quote quote=10337515]Dank voor jullie lieve woorden allemaal ? @mariekesep, wat fijn![/quote]
Heftig hoor! Begrijp dat het allemaal spannender is.
Nu ga ik een beetje klagen
Ik heb voornamelijk last van pijnlijke borsten. De laatste dagen voel ik ook niet echt kracht in mijn benen. Herkent iemand dit?
Ik ben nu net 7 weken volgens mijn berekening en uitgerekend op 21 februari

@faatje die borsten gaan hier wat op en af. Wen er dus maar aan ?. Benen heb ik geen last van, wel onderrug
Hebben jullie dat ook, dat als je je ineens een dag oke voelt je bang bent dat er iets mis is ?

Gefeliciteerd Mariekesep!
Die benen heb ik niet faatje, borsten wel op en af haha net als wat Lott zegt. Vooral m'n dreumes die er s morgens in bed z'n knietje of elleboog in plant herinnert me er wel weer aan! Ik slaap wel met een soort sport top model voedingsbh, handig voor straks in de nachten maar ook nu al fijn.
Merk wel dat ik enorm snel buiten adem ben, echt genant haha. Werk met patiënten en moet op werk 2 trappen op, ik kan dan echt de eerste 5 min geen gesprek voeren ?? Heb me maar aangemeld voor een zwangerfit cursus, al komt dit vooral doordat t zuurstof in m'n bloed naar de kleine gaat denk ik.
Ik heb dat nu niet meer (nu 14 weken), maar had dat een tijdje terug ook vaak ja. Zelfs met medicatie, toch op een goede dag bang dat er iets mis is. Super dom want je moet daar gewoon keihard van genieten haha! Nu voel ik in de avond een licht fladdertje in m'n buik, dus dat geeft bevestiging en merk dat ik weinig zorgen meer heb dat er iets mis gaat. 

Terug
Bovenaan