Januari 2021❤️

Woehoe! Een prachtige termijnecho gehad. Er werd druk gezwommen :D
Ben 3 dagen vooruit gezet, naar 15 januari, dus er wordt nog steeds goed gegroeid. Meteen ook bloed geprikt voor de NIPT. Hopelijk is die straks ook goed. 

Mlies top! Heerlijk van genieten. 

Wij hadden vandaag de eerste controle na de termijnecho, hartje was gelijk goed hoorbaar en mooi krachtig. Weer helemaal blij mee, over twee weken de geslachtsbepaling al, zoo benieuwd!!

Super Mlies, gefeliciteerd!!
Ah wat leuk al bijna geslachtsbepalingsecho's! Ik ben zo benieuwd hoe de verdeling hier straks is (als jullie het gaan delen natuurlijk). In de september groep van vorig jaar waren er een stuk meer meiden. 
Er waren meer toch vandaag voor de termijnecho? Hopelijk straks meer goed nieuws!

Oeh leuk! Wij hebben 21 juli om 10:15 echo met geslachtsbepaling. Ik hoop wel dat ze het kunnen zien want dat kon de verloskundige natuurlijk niet beloven. 

Succes iedereen die deze week echo heeft! ?

Wat fijn M Lies en Ikbendoutzen, goede berichten!
Hier 21 juli geslachtsecho en dat ga ik wel delen inderdaad, ben ook benieuwd! 
Hier helaas een mindere dag, sinds gister grieperig, keelpijn en super verkouden. Gelukkig was de corona test negatief, dat vond ik toch even spannend. Pittig dagje met overactieve blije dreumes en ik als vaatdoek? gelukkig kwam m'n man om half 6 thuis en kon ik de boel aan hem overdragen.. 
Ben benieuwd naar de verdere echo's deze week, succes iedereen ?

Jeej wat fijn Mlies!
Wij gaan het ook delen, ben benieuwd! Misselijkheid komt soms ineens genadeloos terug, dacht dat ik met 11 weken wel over de piek heen was maar dus niet. Tactiek van elk uur iets kleins eten helpt wel dus blijf dst maar doen.
Faatje woensdag en wie verder nog deze week? Ik donderdag 8:40 ben blij als het zover is! 

Terug
Bovenaan