Januari 2021❤️

zo verschillend dat het kan zijn! Hier niet specifiek gevoelige borsten, maar wel veel honger! En geregeld bandenpijn.
Dat opgeblazen gevoel ken ik ook. Is nu iets minder, dat was er vooral de eerste week.
OOk vaak last van rommelde darmen ;-)

Gefeliciteerd voor alle nieuwe januari-mama's!
Hier inmiddels 5,5 week zwanger van ons eerste kindje! 14-5 hebben we een telefonische intake met de verloskundige en op 25 mei de eerste echo!
Ik vind het heel erg spannend, geniet wel en vooral als ik de hormonen echt merk! Ik ben vooral ontzettend moe, niet te doen! Het is nu 18uur en ik wil naar bed hahaha. En ik heb ook wel echt last van buien, veel huilen, snel geïrriteerd hihi!
Ik ben gelukkig (nog) niet misselijk, ook geen last van echt vreetbuien of honger, maar ik merk wel dat ik onbewust meer kleine porties verspreid over de dag neem. En halverwege de dag gaat mijn broek los vanwege een opgeblazen gevoel en 's avonds voel ik echt een opbollende baarmoeder.
Ik tel de dagen af tot de echo (nog 19 bijna 18) en hoop op een kloppend hartje en dan ga ik het van de daken schreeuwen!
Oh en weet iemand hoe je je gebruikersnaam verandert?

Hoi hoi, 
Ik ben alweer achter geraakt op al de berichtjes terwijl ik het zo graag wil volgen allemaal?dat vind ik het enige nadeel van dit forum als je een dag vergeet te kijken ben je er helemaal uit,, dus mocht er een whatsappgroepje komen.. LEUK!

Ik heb gister de verloskundige gebeld en ondat mijn vorige zwangerschap via het ziekenhuis verliep ivm een maagverkleining mag ik nu gelijk door. Ook ik heb mijn eerste echo op 25 mei ben dan als t goed is 7w4d. Spannend!!
Ik heb ook best wel zeurende pijn links boven mn heup/ buik/ lies en onderrug nog meer mensen last van? Bij mijn vorige zwangerschap dit helemaal niet gevoeld?‍♀️

Hoi allen 
Er zijn al wat aanmeldingen binnen gekomen , maar hier nog even een keer de link ;
https://m.facebook.com/groups/546996879341375?group_view_referrer=profile_browser

Groetjesss

Hoi allemaal,
Hoe gaat het met iedereen?
Ik twijfel of ik goed gerekend heb en denk dat ik mogelijk zelfs al in dec. dit jaar nog uitgerekend ga zijn ... dus ik ga me nog even niet aanmelden op fb ;)
Hier ging het weekend gevoelsmatig zooo traag voorbij. Gelukkig is het inmiddels al weer 7 mei dus nog maar 12 dagen en dan heb ik de 1e echo. 

Groetjes 

MoontjehH
Traag he!!! Nog maar op dag 37. Nog 8 dagen tot de 1e echo en nog een pak langer tot de verlossende eerste 12 weken. Je zou denken dat het went na 3, maar nee hoor...
De berekening is sowieso een benadering. Bij de vorige 3 kwam de inschatting van de 1e echo ook niet steeds overeen met mijn eisprong. Ben beniewd wat de gyn zegt.
Ik zal, voor het eerst, in Duitsland bevallen. Geen idee of het daar hetzelfde aan toe gaat als in België.

Roxxii, ik heb die pijntjes ook en heb dat de vorige zwangerschap ook gehad. Ik vond het toen akelig maar is allemaal goed gekomen! Ik merk echt dat ik nog moet wennen aan het idee weer zwanger te zijn. Bij ons eerste kindje was het een traject van jaren en nu ineens patsboem zwanger, nog voordat de ziekenhuizen weer open gingen voor behandelingen. De vorige keer was ik er me de hele dag van bewust en nu soms een halve dag niet. Ik heb ook geen zere borsten of misselijkheid ofzo en merk er buiten die steekjes niets van. Ik zal blij zijn als we de 20e die echo hebben gehad. Bij mijn vriend is het ook nog niet geland. Toen ik zei dat we met kerst niet op vakantie konden vanwege de baby zei hij: "deze kerst al?!" Hahaha je kon me opvegen! Ik zei vandaag nog dat het er ook nog twee zouden kunnen zijn... Dan hebben we er drie in anderhalf jaar tijd. Zijn gezicht was goud waard. Zijn jullie mannen al een beetje aan het idee gewend?

Tulipaa, tweeling??? Super!!
Hier net dezelfde kwaaltjes, nog net niet, als jij. 
Mijn vriend vindt het heerlijk. Voor hem is het het 2e, maar de 1e zwangerschap heeft hij niet kunnen meemaken. Dus allemaal nieuw. 

Terug
Bovenaan