Januari 2021❤️

Net gebeld door de verloskundige en een goede uitslag van de NIPT, ook alle bloedwaarden van mij goed dus super fijn!
Wij gaan op 20 juli voor de geslachtsbepaling echo en zal dat dan zeker delen. 

GebruikerSanne vervelend dat je je als een vaatdoek voelt, maar gelukkig geen Corona! 

@unity fijn dat de nipt goed is!

@lott hier vrijdagOchtend termijn echo met 11 weken 5 dagen.

wij willen het dit keer niet weten, dus geen geslachtsbepalingsecho. Ook wel weer spannend! 

Oeh spannend allemaal! Wij hebben volgende week dinsdag de geslachtsbepaling, heel spannend of ze het dan al kunnen zien, Ben dan 15.4 dus wel vroeg nog. Maar we willen Dus met cupcakes onze families gaan verrassen en de cupcake-mevrouw is de week daarop met vakantie! Ach als we niks kunnen zien dan komt het vanzelf hihi.
We hebben 20 juli weer een controle bij de verloskundige, ze hebben toen de controles van week 14 en 16 samengevoegd vanwege corona, zou best kunnen dat ik nu wel eerder zou kunnen. Maar volgende week toch echo (bij een pretecho-praktijk) dus laat het maar zo!
Succes allemaal met de echo's!

Wat een hoop positieve berichten weer, goede echo's en nipts. 
Wij hebben donderdag eind van de middag onze termijn echo, als het goed is dan 11+2. Ben benieuwd of het dan klopt, of dat ik toch nog een andere datum krijg. De vrijdag of maandag erna bloedprikken voor nipt en de andere bloedwaarden.
Afgelopen week gestart met rosvice laxo (/pruimen) voor de ontlasting en ook floradix (natuurlijke ijzers en b12) voor de vermoeidheid. Was vorige week zo moe, dat echt niks lukte. Hopen dat dit een goede stap in de richting is. Als afleiding ben ik gisteren al vast voor babynamen gaan scrollen, haha. Een meisjesnaam hebben we nog van de vorige zwangerschap (toen wisten we niet wat het werd en kregen een zoontje) maar een tweede jongensnaam is nog lastig. Gelukkig nog genoeg tijd. Half augustus hebben wij de geslachtsecho staan. Heeel benieuwd. 

Wat fijn al die goede berichten! Wij hebben de 15e controle en dan s avonds ook geslachtsbepalingsecho, spannend!
Fysiek is het nog steeds kwakkelen hier, hartritmestoornissen zijn nog niet weg en worden waarschijnlijk veroorzaakt door een te snel werkende schildklier. Ze zijn nu verder aan het onderzoeken of dat behandeld moet gaat worden, hoop morgen eindelijk de uitslag te hebben want daar wachten we inmiddels al een week op en we zitten er best over in de rats. Vanaf donderdag moet ik ook een weekje met een kastje lopen voor die hartritmestoornissen dus ben wel blij dat het dan niet al te warm wordt, douchen is niet zo handig met al die plakkers op je lijf haha.

@tulipaa, hopen dat er snel duidelijkheid is!
Wat een goede berichten verder allemaal!
Hier vanmorgen ook gebeld door de verloskundige en NIPT is goed! Dus vandaag op mijn werk kunnen vertellen, super leuk!
Wij twijfelen nog over de geslachtsbepaling, of we het willen weten....

Tulipaa wat vervelend dat je de klachten zo blijft houden, ik hoop dat ze snel achter de oorzaak komen en daar iets mee kunnen. Kun je nu wel genieten van je zwangerschap? 

Lindin, fijn dat de nipt uitslag goed was! 

Terug
Bovenaan