Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Huh mn bericht komt niet door
Termijnecho was goed, ofja blijkbaar krijg ik maandag met de counceling van de nipt met een beter apparaat de echte termijn te horen. Wel leuk om ze zo vaak te zien.
Hebben meteen bij de zeeman wat leuke kleertjes gekocht ?
Super tof voor je Lot! Ben je inmiddels ook aan het idee gewend van je tweeling?
Tulipa, wat rot zeg. Weet je wat voor jou de vervolgstappen zijn en wanneer?
Nog eventjes geduld voor mij, eind van de middag is het zover, de termijnecho! Heb er zin in maar ben ook wel heel benieuwd.
Cvdlb jaa die maand wennen was wel even nodig haha. Het is vooral veel gedoe en dat zal wel voor altijd zo blijven ?.
Spannend hoor vanmiddag jouw termijn! Ik zal voor je duimen ?
Jaaa alles was goed. Ben 24 januari uitgerekend, dus 2 dagen cadeau gehad. Hij lag stil genoeg voor de meting maar bewoog en zwaaide ook veel. Super tof. Ben helemaal blij!
Oh gelukkig cvdlb begon me al zorgen te maken (bijzonder he hoeveel je kan meeleven met een onbekende). Maar fijn gefeliciteerd! Heb je het hartje al kunnen horen?
En voor de nieuweling, welkom en gefeliciteerd! Volgensmij is er geen fb groep maar dan moet je even terugkijken naar de eerste pagina's. Ik zit er iig niet in
Oops, dat was niet de bedoeling. Jaa hartje ook kunnen horen. Zo bijzonder ? ben echt nog aan het nagenieten van de beelden.
Ik zit ook niet in de Facebook pagina, zou er ook geen behoefte aan hebben.