Januari 2021❤️

Wat fijn, al die goed echo's en nipt uitslagen!! Gefeliciteerd allemaal!
Hier gisteren termijnecho gehad en 4 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is nu 23 januari. Alles was goed! ?

Wat een mooie berichten allemaal! Gefeliciteerd! En welkom Gebruiker!
Hier inmiddels de 15 weken bereikt en het buikje begint gestaag te groeien! Ben heel benieuwd wanneer ik het ga voelen?
Moet wel zeggen dat ik een beetje naïef dacht oh na 12 weken heb je weer alle energie terug en dat leek er ook even op, maar toch wel echt kapot geweest afgelopen week. Emotioneel wrak en echt alleen maar slapen pfff hahaha! Het hoort er natuurlijk bij, maar de balans is hier niet altijd even goed?
Hoe is het met jullie?

Anoekhp aah das jammer ik hoopte ook op een opleving as zondag met 12 wkn. Nog steeds super misselijk, wordt naarmate de dag vordert ook steeds erger. En heel moe en als ik lang zit pijn aan onderrug dus ga volgende week een bekkenfysio bellen.
Gelukkig heb ik na vandaag wel 6 wkn zomervakantie dat zal ook wel schelen. 

Fijn alle positieve berichten te lezen, gefeliciteerd! 
Ik ben vandaag 13 weken, dus tweede trimester. Ik heb een beetje dezelfde verwachting als jij Anoek, maar dat kan dus ook flink tegenvallen. Balans is altijd lastig, maar nu extra belangrijk nu je niet meer alleen bent. Goed voor jezelf zorgen! 

De ene week gaat het gelukkig goed hoor! Maar denk inderdaad aan de balans, energielevel is niet meer wat het was haha! Maar het is zeker beter dan voor de 12 weken?
Rustig aan allemaal!

Hi alle,
Ik ben een lange tijd stil geweest vanwege drama's op werk en die kosten nu toch wel een beetje meer energie.
Wat geweldig om te lezen over alle goede termijnecho's en nipt uitslagen.
Wij hebben gelukkig ook een goede nipt uitslag gehad en 20 juli hebben we de geslachtsbepalingsecho, ik kan niet wachten. Heb geen geduld meer hahah.
@ Lott: zo bijzonder dat je een tweeling krijgt
@ AnoekHP en M lies: ik ben nu 13+4 en had dezelfde hoop, misselijkheid en pijnlijke borsten is afgenomen maar die moeheid is nogsteeds aanwezig.

Wat fijn weer de goede berichten! En straks gaan de eerste pretecho's alweer plaatsvinden, zo leuk!
Tulipaa, hoop dat het met jou ook oke gaat! Stom die zorgen erbij zo..
Hier ook even erg druk geweest met werk. Helaas vandaag helemaal plat door een scheef bekken en mega pijn inmiddels bij elke stap die ik zet. Helaas herkenbaar van de eerste keer, maar was toen nog niet zo vroeg. Duimen dat ik voor t weekend nog naar de bekkentherapeut kan, ze houdt me op de hoogte als er plek vrij komt.. anders maandag en het weekend plat/veel pijn.

Terug
Bovenaan