Januari 2021❤️

Ha Anouk, dank voor je berichtje! Ja vrijdag kon m'n eigen fysio niet, maar ben naar een collega geweest. Die heeft m wel recht gezet, maar hij stond ook nog verdraaid (had ik vorige zwangerschap ook) en dat had ze er niet uitgehaald. Dus nog wel een weekend met pijn en slecht lopen gehad. Vanmorgen naar m'n vertrouwde fysio en die heeft hem weer goed gezet. Woensdag weer terug.. veel rust en weinig tillen (succes met een dreumes haha).. echt veel te vroeg al, maar ze kan me wel helpen dat iig de pijn en het ongemak beter wordt. Tsja zwanger zijn gaat niet vanzelf, had ik vorige zwangerschap ook al ervaren. Maar de beloning is gelukkig mega fijn??

Sanne wat fijn dat t iets beter gaat, zal ook wel even tijd nodig hebben om weer te herstellen. Je moet er inderdaad wat voor over hebben! 

Wij gingen vandaag kinderwagens bekijken, mijn man had heel stellig gezegd niks te willen kopen vandaag maar kwamen een hele mooie tegen met een goede aanbieding, dus besteld, helemaal blij mee hahs, kan echt mn dag maken. Fysiek wordt ik boller en heb ik zo nu en dan last van tranen die ik anders niet zo snel heb, gelukkig heb ikn lieve man. En daarnaast geniet ik erg van lekker thuis zijn en alleen zijn terwijl ik dat normaal niet zo heb,  hebben meer mensen dit? Het is wel echt een hele bijzondere periode, ik geniet van elke dag en probeer er ook elke dag even bewust een momentje voor te nemen om te genieten! 

Ja de kinderwagen is een mooie leuke mijlpaal! Welke is het geworden? 
Sneller emotioneel herken ik zeker, snel in tranen bij mooie beelden, maar kan ook minder goed tegen het zien of horen van leed van anderen. Komt harder binnen merk ik, iets lastiger op werk (werk in de psychiatrie met jonge kinderen). Maar ook in positieve zin nog meer liefde voor m'n man en zoontje, blij met ons gezin en dat we nog zo'n lief rupsje erbij mogen krijgen ? 
Klinkt alsof je al heerlijk aan het nestelen bent, goed hoor! Ik heb mezelf in de eerste 12 weken erg thuis gehouden in angst voor de corona dus geniet nu ook wel enorm van meer sociale contacten merk ik, en heb eindelijk weer wat meer energie dus wil er het liefst op uit, maar kan helaas nu niet zo goed ;-)

Wat fijn dat het iets beter gaat Sanne! Wel jammer dat we nog een tijdje moeten/mogen... wel fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!
Aaah wat super leuk een kinderwagen Doutzen! Kan me voorstellen dat je je helemaal blij voelt! Wij hebben nog niet echt iets gekocht, maar laatst wel bij de prenatal geweest voor een verkennende ronde haha en toen wel besloten hoe we de kinderkamer willen inrichten en welke kleuren en wat voor soort meubels. Mag het nog niet kopen, maar heb al wel de kriebels haha!
Ik herken wel wat je zegt qua emoties. Ik ben sowieso al wel een emotioneel persoon en merk dat Ik ook rustig aan doe en een beetje in m'n bubbel blijf. Prima toch, komt vanzelf wel weer!
Wij hebben morgenavond de geslachtsbepalende echo oehhh ik ben zo benieuwd! Ben er stiekem van overtuigd dat het een jongetje is, zou bij een meisje echt even moeten schakelen. Niet  omdat ik meisjes stom vind, maakt me echt oprecht niet uit, maar omdat ik het echt zo zeker weet hahahaha

Spannend Anoek vanavond!! En leuk!! Ik mag volgende week.. ze waren bij ons heel streng dat je 16 weken moest zijn helaas.. kan ook niet wachten! We hebben ook allebei het gevoel dat het een jongetje is, maarja bij m'n zoontje dacht ik een meisje en dat bleek een jongetje haha dus het is niet te voorspellen. Heb idd ook geen voorkeur, variatie is leuk maar 2 jongetjes is ook weer erg leuk onderling. Het is gewoon leuk om te ontdekken wat het wordt. Zou het ook echt niet kunnen wachten tot de bevalling.. heel knap als mensen dat kunnen!

Ah wat spannend de geslachtsbepaling! Bij de vorige zwangerschap 300% overtuigd van een meisje en was een jongen. Was even schakelen maar dat zou nu andersom zijn. Ik weet nu eigenlijk zeker dat het een jongen is. Hier overigens geen enkele voorkeur. Wij gaan pas over 3 weken dus voorlopig nog even in spanning :)!
Leuk Doutzen, mooie aankoop! Wij hebben van de week een proefrondje gereden met de duowagen van Bugaboo. We twijfelen heel erg omdat ons zoontje bijna loopt of we er niet beter aan doen om een meerijdplankje/stoeltje aan te schaffen. Ik ben ook heel erg van de draagzak dus we zouden sowieso de eerste periode op die manier kunnen overbruggen. 

Leuk om te lezen hoe het gaat met jullie en al in de wereld van de kinderwagens heerlijk!
Gister de echte termijnecho gehad met een fancy apparaat in het zkh, hele mooie fotos gekregen en een dagje cadeau dus nu 23/1.
Vanochtend bloed geprikt voor nipt en al die standaard andere dingen zoals glucose, moest nuchter dus was echt verschrikkelijk vanochtend aangezien ik nu altijd in bed wat eet voordat ik opsta ?. Mn misselijkheid is vandaag dus een stuk erger, weten we dat ook weer. Nu binnen twee weken uitslag, wel spannend want soms hebben ze niet genoeg dna van de tweeling in mijn bloed en aangezien die twee eiig is moeten ze wel beide bekijken. Ook meer kans op een vals negatieve uitslag dus dat vind ik wel spannend. Want nipt bij tweelingen doen ze pas sinds 3 juni in NL. Dus even wachten nu!
Ik kan me niet voorstellen hoe het is om maar een keer per maand controle te hebben ? zit deze maand elke week in het zkh en straks om de twee weken. 

Gefeliciteerd met een goede termijn echo lott! Leuk al die metingen wel, al vraagt het ook wel veel (werk)tijd, kan ik me voorstellen! 
Ik heb zelf ook nagedacht over vervoer met peuter en baby en nu op MP een tweedehands duo buggy (mountain buggy duet) gevonden voor de eerste maanden. Verkoop hem dan daarna weer door. Al zal draagzak ook wel handig zijn en ga ik ook wel gebruiken. Zo'n plankje of rijden stoeltje erachter ook bekeken, maar dan loop je zelf zo snel scheef achter je wagen ivm ruimtegebrek dus dat leek me minder prettig. Dus toch al over op de praktische tour van de voorpret:) 

Terug
Bovenaan